Canlı
TV8'de şu an

Bu yarışmacının performansını beğendiniz mi?

Acun Ilıcalı'dan 'Sabriye' yorumu: Ben bile duyamadım

Ödül oyunu sırasında topu unutan Sabriye'yi uyarmaya çalışan Ünlüler'e, Acun Ilıcalı'dan eleştiri geldi.

Ilıcalı, "Hepiniz aynı anda bağırdığınız için Sabriye'nin sizi duyabilme şansı yoktu. Ben bile sizi duyamadım" yorumunda bulundu.

Video Tarihi: 06.03.2017
Facebok'ta Paylaş
Twitter'da Paylaş
Abone Ol
Hata Bildir
Yorumlar | 23
üye profil
Nuray cecen 10 ay önce
Adem ve sabriye nin üstüne oynanıyor. Serhat akın'in çenesinden başka icratini görmedik morel bozmaktan başak. Tek umutları adem otakimi adem ayakta tutuyor hiçbiri tebrik etmiyor. Böyle ünlüler olmaz ya bırak karakteriniz olsun ....
Yetiş şahanlık 10 ay önce
Tek umut Âdem her yarısı hemen hemen alıyor. Serhat konuş maktan başka bir işe yaramıyor benhce te
Yetiş şahanlık 10 ay önce
Adem olmasa alayı aç kalır aç. Serhat sakatim diye yarış miyor. Bütün kavgalar i baslatip insanların huzurnu kaçırıyor. Cenesine vurmuş sadece .
Esra Apay 10 ay önce
İlhan ın Serhat ın abiliğinden Sema nın ablalığından Furkan ın kardeşliğinden Allah korusun!rnŞampiyon Adem adamsın Adem
USKUDAR GENCLIK 10 ay önce
ADEM COK BAŞARILI SERHAT COK UKALA TERBBBBBI YESIZ SERHAT SEN KENDINI NE ZANNETIYORSUN ACUN ABİ SERHAT YUZUNDEN TV 8 IZLEMIYECEZ SERHATI UYARIN LUTFEN UYARIN ŞAMPIYON ADEM ADAM GIBI ADAM ADEM
hazal goler 10 ay önce
Acun bey ve sabriye sonuna kadar hakli
Tugba 10 ay önce
Sabriye gitmeli Hic iyi Devil
E.gul 10 ay önce
Dogru söyledi acum bey sabriye destek
Tugba yılmaz 10 ay önce
Kadına şiddetin her türlüsüne hayır diyoruz ya hani peki Sabriye te uygulanan piskolojik bir siddet değilmidir? 6 erkek hergün ona piskolojik şiddet uygulıyor ve buna adadaki hemcinsleri de alkıs tutuyor. Birisi artık bu duruma uyarı vermeyi düşünmüyormu?
deniz 10 ay önce
geçende yazdım yayınlanmadı kardeşim serhat sedat ilhan havuç sema bunlar gitmeden huzur olmaz adada litfennnnnn yayınlayın msjımı
eeee 10 ay önce
Unluler gonullulerin erdiye davrandigi gibi hani diyorlar ya erdi iyiydin ikincisinde alirsin seklnde destek oluyorlar serhat ilhan falan onlarda bi kere elestirmek yerine boyle davransalardi belk gercekten farkli bi sabriye olurdu. Cok demoralize ediyorlar kizi.
Cihan07 10 ay önce
Yerinde güzel bir tespit Acun bey bile Dayanamadı.Kıza bu baskı kurma hakları yok başta Serhat olmak üzere benchte baskı kurarak başarısızlığı arttırıyor bence...
Ummiye 10 ay önce
Cok sukur yaa biri bunu soyledi agizina saglik acun abii rahatladim valla o kadar akillilwr ama anlamiyular yani o kadar cok sesden bisey anlasilmayacagini
turgay turgay 10 ay önce
Sonunda Sabriye'ye hak verdin acunn .. Psikolojik baskıyla kim oyun kazanabilmiş ki.. sabriye ve adem'e çok yükleniyorlar ... ADEM bu yıl favorim..
Esra Apay 10 ay önce
Sabriye nin çok üzerine gidiyorlar!rnKoskoca kadın üstelik şampiyon çocuk gibi azarlıyorlar! Kadının şimdiye kadar kazandığı bütün saygınlığı survivör da bitti!
Erhan k 10 ay önce
Sabriye yüzünden izlemeyi bırakacağım bu survivor i
nefes..erandan 10 ay önce
Ademi biz seviyoroz
Kleop20 10 ay önce
Bağırmak Yetmiyomuş Gibi, Bide Üstüne Gidiyolar Kız Kendini Yalnız Hissediyor Güveni Kalmamış Ama Toparlanır
Zeyno 10 ay önce
Serhatten nefret ediyorum
Azade 10 ay önce
Kıbrıs'ta Ademi isteyoruz
sabriye 10 ay önce
valla açun bey çok haklı
Melek yılmaz 10 ay önce
Acun gibi acun :)
ümit 10 ay önce
sabriyeyi haksızken haklı durumuna düşürüyorlar farkında değiller:dddd