Canlı
TV8'de şu an

Bu yarışmacının performansını beğendiniz mi?

Acun Ilıcalı'dan Mehmet'e uyarı!

Ödül oyunu sırasından hayli yüksek sesle bağıran Mehmet'e Acun Ilıcalı'dan uyarı geldi...

Ödül oyunu sırasından hayli yüksek sesle bağıran Mehmet'e Acun Ilıcalı'dan uyarı geldi...

Video Tarihi: 21.03.2016
Facebok'ta Paylaş
Twitter'da Paylaş
Abone Ol
Hata Bildir
Yorumlar | 22
üye profil
şefik.ha 2 yıl önce
bu nasıl bi itici ses ya..bide ingilizce türkçe karışık konuşmuyormu iyice ayar oluyorum
Cenk T. 2 yıl önce
Lütfen hiç bağırmasın artık!!! Böyle bir tezahürat yok ama!!!
Itır Kıtır 2 yıl önce
Arkadaşlar, boşuna yüklenmeyin Mehmet profesyonel bir Wolfteam oyuncusudur.Bu yüzden bağırma iç güdüsü onda istemsiz devreye girmektedir ve oyunların da heyecanıyla bağırmaktadır.
ayşen g 2 yıl önce
içime fenalık geldi şu mehmetin bağırmasından yeter artık lütfen söyleyin şimdiye kadar böyle bağıran yarışmacı görmedim
erhan 2 yıl önce
aşırı ve garip bağırışları oluyor gıcık oluyorum
Sinem K. 2 yıl önce
lütfen ama lütfen biri şu çocuğa eöeöeööe eöeöeööeöe diye bağırmaması gerektiğini söylesin ekranlarda iğrenç bir ses kirliliği oluyor.
Çoğunluğun Sesi 2 yıl önce
Mehmet'in bağırmaları artık çığrından çıktı,o nasıl bir sestir yaaaaa,lütfen rica ediyorum lütfen ama lütfen sesini kesin şu şımarık çocuğun,bu çocuğun bağrmaları ve o iğrenç sesinden dolayı yarışmayı izlemeyi bırakıcam yaaaaa.Hele ara ara çıkardığı uluması yok mu iğrenççççççç.
erkan yılmaz 2 yıl önce
Mehmetin sesi yüzünden knalı değiştiriyorum, çok itici gelio bağırması
baran 2 yıl önce
acun bey mehmet i uyarırsanız sesi çıkmazsa emin olun reytingleriniz daha da artar buna eminim.sırf bu çocuk gereksiz yere bağırıyor diye izlemek istemiyoruz rahatsız edici bir durum.programdan koparıyor resmen bagırmalarıyla.tesekkurler
aleyna sali 2 yıl önce
orada kazanma isteği ile ister istemez bağırmalar oluyor . O bağırmalar sayesinde bazen yarışan kişi hırs yapıyor ve daha çok kazanma isteği geliyor bence
RAİF ÇEBİ 2 yıl önce
Bu yıl Mehmet adlı yarışmacının oyunlar sırasındaki bağırmaları yüzünden survivor yarışmasını izlemedim diyebilirim. Sadece bazı zaman ada konseyi kısımlarını izledim çünkü orada sesi çıkmıyor. Acunn.com'a da bu hafta kimin ismi çıkmış diye girdim ve yazıları görünce bende şikayetimi dile getirdim. Bu saatten sonra mehmet sessiz olsa da en baştan yarışmadan koptuk zaten.
saziye 2 yıl önce
ben adamı nedense çook seviyorum ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
saziye 2 yıl önce
o ne ya
Ali Öztürk 2 yıl önce
Allah aşkına şu Mehmet'i susturun tadımız kalmadı evde....
sefa 2 yıl önce
mehmet beni yarismadan sogutuyor cok kotu bagiriyor.
Ozan Kan 2 yıl önce
Mehmet'in sesi Nagihan'ın sesinden daha rahatsız edici değil inanın ki. O kız kart sesiyle kavgaları başlayınca katlanamıyoruz. Çok itici.
yasemin derman 2 yıl önce
tamam iyi çocuk, arkadaşlarını desteklemek için iyi niyetinden yapıyor. ama izlerken rahatsız ediyor bu bağırma. televizyonu kısmak zorunda kalıyoruz. eğer güzelce uyarılırsa ve bir daha yapmazsa iyi olur. mehmet'i çok seviyoruz, çok sempatik ve harbi bir çocuk. inşallah uzun süre kalır, onu izlemek keyif veriyor.
Volkan Kurtuluş 2 yıl önce
Bu gerizekalı özürlü mehmeti uyarın sessiz kalsın deli danalar gibi bağırıyor rahatsız ediyor bizi acunun sesini bile duyamıyoruz onun sesinden herkez sessiz kalsın yasak getirinn....
HASAN KÖKSAL 2 yıl önce
BU MEHMEDİ BİRİ SUSTURSUN OYUNLARDA ÇOK RAHATSIZ EDİCİ BİR SESİ VAR
tuncer çekmez 2 yıl önce
bıktım mehmetin sesinden
murat 2 yıl önce
harbi ya sesi cok böğrüyo resmennn
Uğur Turani 2 yıl önce
Efecan Serkay Zafer Bağrıncı acun nedn uyarmıyor....