Canlı
TV8'de şu an

Bu yarışmacının performansını beğendiniz mi?

Adem'in parmağı kırıldı!

Dokunulmazlık oyunu sırasında ayak baş parmağı kırılan Adem Kılıççı, o anlar anlattı...
Video Tarihi: 11.04.2017
Facebok'ta Paylaş
Twitter'da Paylaş
Abone Ol
Hata Bildir
Yorumlar | 29
üye profil
derya 9 ay önce
adem gönlümüzün şampiyonu sonuna kadar arkandayız şampiyon sıkıntı etmeeeee
aksaray 9 ay önce
adem şampıyon
Agit Erdoğan 9 ay önce
Ademmmm sonuna kadar arkandayızzz şampiyonn sennsinnn bütün oylar sanaa
recep 9 ay önce
hadi ilhan bastır
Recep TOKSÖZ 9 ay önce
Allah bu ADEM'E bir sabır vermişki,sabrının mukafatını görecektir insallah,o ilhan denen kendini bilmiş içten pazarlıklı kişilerede yazıklar olsun...
fatih 9 ay önce
Adem Adamdır
tuncay demir 9 ay önce
yiğide bak:)))dedıkodu yiğidi sahtekarlık yiğidiii kamera yiğidii kızların arkalarından salla kameraya oyna millette tyıyo işte:)rnk
erkan beşken 9 ay önce
Adem tam bir anadolu çocuğu yiğit adam belli ,inşallah şampiyon olacaksın bende bir erzurum çocuğu olarak sonuna kadar arkandayım ,sen yeterki bu duruşunu bozma
yunus budak 9 ay önce
adem şampıyonluğa giden bu yolda parmağını kırdı keşke kırmasaydı ama ben yinede ademin sabırlı biri olduğunu biliyorum bundan sonra daha dikkatlı olacaktır yolun acık olsun şampıyon
bekir bolukbasi 9 ay önce
ne diyor Ilhan icin sakin olilhan sakin ol ilhan....asil sen sakin ol beceriksizligi sinir yapmis kendine zarar vermeye baslamis parmaklarini kirmis...bu nasil bi is....bu kadar oup durmayin bu ademi perfomansi en altlarda...9 uncu siralarda bundan survivor olmaz...kabadayi olabailir ancak
Bekir bolukbasi 9 ay önce
Mustafa mustafa gonullulerde Turabi veya hilmicem varda bizmi goremiyoruz....herkes herkesle oynuyor....uyydurma
mustafa mustafa 9 ay önce
bekir bey adem ordaki en iyi yarışmacılarla oyuna çıkıyor bunuda unutma ... ilhan vs diğerleri kaç defa erdi Gökhan vs lerle oyuna çıktı ama adem gönüllülerin en iyisiyle oyuna çıkıyor
sabriyeci sabriye 9 ay önce
Bekir doğru söylüyor..genel performansı berbat...yaklaşık 200 oyuna çıkmış anca yarısını alabilmiş yani % 50 ile oynuyor...berbat...dunku gibi arada bir 5 oyun alması şaşırtıcı...ama benim Ademim bunu % 60 a çıkarabilir
Mustafa07 9 ay önce
beceriksizliği sinir yapmış derken?? arkadaş dün akşam programı izlemeden yorum yazıyon ADEM 5/ 5 yaptı dün akşam. İlhan ın fevri davranışına sinirlendi ve kovaya tekme attı parmağı ondan kırıldı..Adem en çok oyuna çıkan yarışmacıdır. bilip bilmeden yargılamayın...
Adem Kılıççı 9 ay önce
Adem sana maşallah sabret sen şampiyonsun olmasanda gönüllere taht kurdun.
MURAT DEMİRCİ 9 ay önce
ADEM ŞAMPİYON BAŞKA YOLU YOK SABRET HALK HERŞEYİ GÖRÜYO SEN OYUNLARINI AL ADAMLIGINI DURUŞUNU BOZMA ALLAHTAN Ayana şifalar dilerim ADEM TAKİPCİYİM VE ONU ALLAHIN İZLİYLE BİRİNCİ YAPACAGIZ VE NOKTAYI KOYACAGIZ.............
erdem 9 ay önce
acun sen şakamısın ya adam hastaneye gitmiş gittin dimi diyor dünyadan haberi yok... yada adem olduğu için böyle davranıyor.
azad 9 ay önce
ilhanın egosu yüzünden ADEM kendini sakatladı ama oyunuda aldı helal olsun başka bişey demiyorum
kağannnnn 9 ay önce
Adamım boşver o ilhanlar çetesine. Sen sinirini onlardan çıkarsaydın muhtemeln hepsi pert olurdu.Ama sen genede sakin ol.Acun ve ekibinin tek derdi İlhanı şampiyon yapmak.Muhtemelen ona söz verilmiştir.Bu nedenle İlhanın senin üzerine saldırmasına ses çıkarmıyorlar.Taktikleri ona verselerde, SMS gücü bizde çok şükür. İnşallah seni şampiyon yapacağız Adem Reis...
hakannnn 9 ay önce
Ademin maşallahı var.. Parmağını kırıyor ama oyuna çıkıp bitidikten sonra benim parmakta birşey var diyor.Kırığı farketmiyor.Maşallah Ademim..
burak başar 9 ay önce
kına yakın sonunda cocugun parmagıınıda kırdırdınızrnallahım sana acil sifşalar wersin
mamu 9 ay önce
yaaa valla adem helal olsun
emrullah ata 9 ay önce
kurban oluruz sana biz adem kılıccı sana birsey olmasın sen şampiyon olacaksın
mehmet özel 9 ay önce
adem geçmiş olsun kardeşim
AntiOgdeay 9 ay önce
Geçmiş olsun kendine dikkat et bu insanlara aldırma seni Kıbrıs bekliyor.
huso 9 ay önce
Adem kendine zarar verdin. Ilhan cok yanlis yapti. ilhan sevinmisdir
FATİH 9 ay önce
geçmiş olsun ŞAMPİYON ADEM:D
serpil 9 ay önce
Pınarın parmağı kırıkdı oyunlarda oynadı ,Serhat ameliyat oldu oynadı Sema iyileşmeden oynadı .Ben ben Adem de oynar.
Defne Sag 9 ay önce
Ben Ademime kiyamam! canimiz ademimiizin sabrini tasirdilar cileden cikardilar sonunda. ilhan inanilmaz derecede negatif. ya sadece ademin ve oradaki yarismacilarin degil biz izleyenlerin de moralini bozuyor ya. bir an önce diskalifiye olmasini ve elenmesini diliyorum. canimiz ademimiz umariz hemen iyilesirsin. gönlümüz iyi dileklerimiz hep seninleydi ve seni sampiyon yapacak!