Atakan Semih'in ismini yazarken neler söyledi?

    Survivor 2016'da dün akşam dokunulmazlık oyununu kaybeden ünlüler takımı ada konseyinde herkesi şaşırtarak iki ismi birden eleme adayı olarak çıkarttılar.


    Görüntülenme: 14755

    Video Yorumları (21)

    500
    • Yunus

      6 ay önce
      Atakani yazamam, Nagihani yazmıyorum, O zaman ; seni yazıyorum SEMİH yunus gider ayak yine. Güldürdün beni helal olsun senin gibi adama :)))
    • Batuhan

      6 ay önce
      Şampiyon atakannnn
    • AVATAR SEVDALISI

      6 ay önce
      AVATAR ATAKAN HER DAİM KALBİMİZ SENİNLE SEN ŞAMPİYON OLACAKSIN !!
    • Semih hayranı

      6 ay önce
      Semih Öztürk yıkılmazdırrrrr onu kimse yıkamaz #şampiyonsemih öztürk
    • SAMPİYON ATAKAN

      6 ay önce
      Performans desen performans yok karakteri konusmuyorum bile.Semih bi duruştur tutturmuş abi sen insan degilmisin sende hata yapabilirsin ama yaptigin hatalarin faturalarini insanlara kesmek yerine bi de dönüp kendine baksan ya aa semih.Atakana gelince hic mi hata yapmiyo her insan gibi tabiki yapiyo ama marifet hatani kabullenip tekrarlamamakta ki bunu Atakan cok guzel basariyo.Atakanin eledigi bile sampiyon Atakan olsun diyosa durup dusunmeli bu cocuk gercekten dogru yolda demekki
    • ayla avatar

      6 ay önce
      SONUNA KADAR AVATAR ATAKAN SURVIVOR 2016 SAMPIYONU azerbaycandan sana bol destek var
    • ayla

      6 ay önce
      ATAKAN helal olsun sampiyon sampiyonluga tek yarasan sen sin azerbaycandan sana bol destek var insallah sen olacan sampiyon
    • feride can

      6 ay önce
      aferin avatar atakan sen ennnn foğrusunu yaptin hep yek ŞAPIYON
    • Sinan ugur

      6 ay önce
      Nihalmisin nesin hep eksi yemissin kimse senin fikirlerine katilmiyor anca bos bos konusursun abi hakki olan iki kisi var onlarda finalde olucak atakanla serkay gonlum atakanda insallah sanpiyobluk nasip ederler sana
    • Nihal Topal

      6 ay önce
      Semih'in performans analizini bırak, kendine bak, bi karakter analizi yaparsak sınıfta kalırsın atakan...çünkü sürekli insanları kullanma odaklı bir yarışmacısın, menfaat uğruna yunus gibi her şeyi yapabilecek birisin...
    • Nihal Topal

      6 ay önce
      lütfen Semih'in performansına değin atakan... sen Semih'i kötü göstermeye çalışınca sanki biz Semih'e oy vermekten mi vazgeçeceğiz?sen de sonuçta bi Nagihan değilsin,performanssa Nagihan'ı tek geçerim...saygı,edep,ahlak,karakterde de zaten Semih'i tek geçerim, tırnağı olamazsın,kendini yırtsan da Semih gibi naif bi insan olamazsın atakan,o efe vari konuşmalarla küstahlığını konuşturursun ancak...boşa konuşma,sen kendiane bak...
    • ali can

      6 ay önce
      Senin vaktin de çoktan doldu Semih hanım
    • Nihal Topal

      6 ay önce
      atakan Semih'ten rahatsız çünkü; Semih gelince kulis yapamaz hale geldi...Tuğba Özay'ın da dediği gibi çıban başı atakan...
    • Gamze

      6 ay önce
      Atakanı izlemeye bayılıyorum. 24 saat konuşsa dinlerim her konuda haklı olduğunu düşündüğüm gibi semih konusunda da fazlasıyla haklı
    • Nihal Topal

      6 ay önce
      atakanın ezgiyle yapmış olduğu konuşma(sen,ben gidelim birleşmeye yeter,7 kişi gitmesek de olur,anladın mı?)yı ve bunu Semih'e mal edip; atakan ateş başında Yattara ve Semih hariç herkesi toplayıp "Semih 7 kişi gitmek istemiyorum,dokunulmazlıkta oynamayacağım dedi" diyerek iftira atmış,dizi sakat değil,numara yapıyor diyerek daha ilk konseyde Semih'i yazdırtmaya çalışmış,ezgi, yunus,atakan kulis yapmıştı,bu görüntülerin izletilmesini istiyorum.
    • nurcan

      6 ay önce
      sen bunları söylerken gıcık semıh sen cok mu basarılısın
    • ahmet

      6 ay önce
      atakan yazarken konuşuyor konuşuyor, semihi yazıyor, sonradan perfonmaı konuşaca ğım diyor. yeni yayınlanacak bölümde,nagehan semihin perfonmansını destekliyor diye ona kızıyor. ATakan semihten niye bu kadar rahatsız,takdir etmeye korkuyor,başarısını istemiyor?
    • Eyyub Elizade

      6 ay önce
      Adamsin atakan
    • Sima Huseynzade

      6 ay önce
      Su semihin sevecegi parkuru bi gorsek gam yemiycem
    • Mesude ayık

      6 ay önce
      Şampiyon Avatar Atakan veya Serkay kimse tutamaz sizi
    • Beyazıt BAĞÇUVAN

      6 ay önce
      Bırakın şu Semih e saldırmayı. İşinize bakın.....
    YÜKLENİYOR
    KAPAT

    Acunn.com'u Facebook'ta takip et.

    Acunn.com'un eğlenceli dünyasını yakından takip etmek için Facebook sayfamızı beğenin

    ×
    Son gelişmelerden anlık haberdar olabilirsiniz.

    Acunn.com Bildirim ile, web sitesine girmeden de haberleri takip edebilirsiniz.