Canlı
TV8'de şu an

Bu yarışmacının performansını beğendiniz mi?

Dokunulmazlık için canla başla mücadele

Survivor'a veda etmemek için kıyasıya mücadele eden Ünlüler ve Gönüllüler takımları dokunulmazlık oyununu alabilmek için tüm güçleriyle mücadele ettiler.
Video Tarihi: 18.04.2016
Facebok'ta Paylaş
Twitter'da Paylaş
Abone Ol
Hata Bildir
Yorumlar | 22
üye profil
ewrwetdbhg 1 yıl önce
BU OYUNDA ATAKAN GEÇEN YIL ŞOV YAPTI. BU YIL İSE ADEM REİS...
emin 2 yıl önce
kacinnci bolum bu ?rn
Yigit 2 yıl önce
Kacinci bolum bu
emine 2 yıl önce
bu yarışmada tek adam gibi adam serkay dır.
ATAKAN 2 yıl önce
Adamsin be atakanim seni cok seviyorum su serkay semihi yenince jendini bir sey saniyo kendi gucunde cok asagida semih onu yenince kazanmis sayiyo kendini bide atakani yen yattara ucurdu seni hala konusuyoo. ATAKAN boyle devam sampiyon sension sen olcaksin INSALLAH seni cok seviyorummmmmm.
Mert tayfun 2 yıl önce
Nagihanı gönüllü erkek yarışmacılardan biriyle yarıştırılmalıydı bence bu oyunda.
Eyyub Hüseynov 2 yıl önce
ATAKAN SEMIH YATTARA NAGIHAN BASARILAR SAMPIYON SIZ OLMALISINIZ
OYA TOLUNAY 2 yıl önce
TEKE TEK PUAN DURUMUNDA SON İKİ OYUNDA EZGİNİN GALİBİYET SAYILARI MAĞLUBİYET OLARAK TABLOYA EKLENMİŞTİR.EZGİNİN GALİBİYET SAYISI VE YÜZDESİ TABLODA DOĞRU OLARAK YANSITILMAMIŞTIR.
Eyyub Hüseynov 2 yıl önce
AVATAR cok guclu helal sana YATTARA sende oyle basarilar SEMIHde guclu o kadar guclu ki o yuzden serkay efe can onu kiskaniyor ya SEMIH onlari bundan sonra ki oyunlarda kendini gostericek bekliyin.NAGIHAN sana da basarilar sende guclu sun basarilar hepinize ünlüler
İHSAN 2 yıl önce
aramızda kalmasın programında,ATAKAN 'IN YÜRÜYÜŞÜ ELEŞTİRİ KONUSU OLMUŞ.ADAMDA ELEŞTİRİLECEK BAŞKA BİR ŞEY BULAMAYINCA SUDAN BAHANELERLE İNSAFSIZCA ELEŞTİRİLİYOR.ALLAH TAN KORKUN.ADAM CENTİMENCE YARIŞTI.KENDİNDEN 15 KİLO AĞIR ADAMI YENDİ.BU KONUŞULMADI BİLE
Sarp Asım 2 yıl önce
Atakan'ın adamlığına, sportmenliğine bir kere daha hayran kaldım. Rakibi yere düşünce dokunmuyor, kalkmasını bekliyor. Helal sana Atakan. Diğerleri ise düşene bir de ben vurayım düşüncesinde, Semih falan düşünce adamın kafasına nasıl vurdular ya yuh!
emre albayrak 2 yıl önce
9-8 olan oyunda gizem kerimoğlu yarıştı fakat gizem memiç yazıyordu...
Nahide Akdağ 2 yıl önce
Atakan şuurunu kontrol edemiyor.!.İçindeki hırs ve ego dışarı fırlamış kontrolsüz güç gösterisi yapıyor..
sultan kaya 2 yıl önce
serkayın semihe yastığı fırlatması büyük bi saygısızlık gerçekten
Tunahan 2 yıl önce
Yattara ve Nagihanın bu oyunu oynaması oynaması avantajdı. Bu oyun ` ayağı yere sağlam basma, 0 akıl,  kilo bi oyun. 2side koşucu olduğundan ayaklarını yere sağlam basmayı biliyolardı. Gönüllülerde de futbolcu vardı ama akıl yok.
Berfin can 2 yıl önce
Efecan öyle korkak ki, Atakan ı secemıyor. Semıh e neler edıyorlar, ınsanlıktan nasıp almamıslar.
EBU 2001 2 yıl önce
Sonuna kadar SEMIH ATAKAN YATTARA haydi
CMK 2 yıl önce
Semih Ws Atakan Favorim
İHSAN GÜLLÜOĞLU 2 yıl önce
EN SEVDİĞİM OYUN SURVIVORDA.KIZLARIN ÇEKİŞMESİ HEM KOMİK HEM ZEVKLİ OLUYOR.YAZIK YA TUĞBA ÖZAY BURNU KIRILINCA NASIL KORKMUŞ EEE İLK DEFA BAŞA GELİNCE İNSAN KORKAR.SERKAYDA BÜTÜN HINCINI SEMİHTEN ÇIKARMIŞ:)))
eda ece 2 yıl önce
güzeldi ama gönülüler kazansaydı acun bey
serpil tepe 2 yıl önce
anlam veremediğim gönüllüler semihi kışkırtırken birşey olmuyor, amma semih bir şey söylediğinde gönüllüleri tahrik diyor deniliyor ve mağdur oluyor nasıl bir tezatlık anlamadım. serkay ve efecan bence egoistler
ALMEDA 2 yıl önce
BENCEDE ÖYLE