Canlı
TV8'de şu an

Bu yarışmacının performansını beğendiniz mi?

İletişim oyunun kaderini bu mücadele belirledi!

İletişim oyunu için kıyasıya bir mücadeleye giren Ünlüler ve Gönüllülerin mücadelesinde kazanan taraf Gönüllüler oldu. Son oyunda Nagihan'ı yenen Damla, ödülü takımına kazandırdı...
Video Tarihi: 23.04.2016
Facebok'ta Paylaş
Twitter'da Paylaş
Abone Ol
Hata Bildir
Yorumlar | 14
üye profil
Ali Baykal Düzce 3 yıl önce
final de Damlanın kazandığı frizbi atma oyununda ikinci frizbinin Damla nın öbür elinde olması yasak değilmiydi! Kuralları niçin koyuyorsunuz. uygulanmasın diye mi?
MAHMUT TEKİN 3 yıl önce
kural hatası var.yorumumu niye yayınlamıyorsunuz.damla 2 frizbiyi elinde tutuyor.nagihan frizbiyi yerden alana kadar damla elinde tuttuğu 2.frizbiyi atıyor.
yusuf atak 3 yıl önce
oyunun finalinde damla 2 frizbiyide elinde tutuyor bu kural hatasıdır o yüzden nagihan kazanmalıydı alp abinin yarrışmayı iyi izlemesi adaletlıolunması gerek nagihan yerden alırken frizbiyi damla elinde tutuyor neden acaba
admin 3 yıl önce
adamsınız siz beş kşi olarak gönüllüler kerim oğlu ya o adadan git yada sen de semih gibi ünlülere geççç
Burhan ARAS 3 yıl önce
Damla 2 frizby'i elinde tutuyor. KURAL HATASI VAR! üstünü örtmeyin! haberin görüntüsünde bile farklı bir resim konulmuş. Neden üstü örtülüyor bunun? Açıkça kural hatası var.
GKERIM 3 yıl önce
GIZEM K.'Yİ ELEME TEZGAHINA SON VERİN!
BİLAL KAYA 3 yıl önce
DAMLANIN İKİ FRİZBİDE ELİNDEYKEN ATIŞI NASIL GÖZDEN KAÇIYOR ANLAMADIM. PUAN ÜNLÜLERE VERİLMELİYDİ. HAKSIZLIK !!!!
mehmet çaça 3 yıl önce
yarışmacılar ellerindeki firizbiyi birini ataken diğerini yere bırakmak zorunda değiller mi nagihan bırakıyor damla elinde tutuyor ondan kazanıyor az farkla diğer oyunlarda atışta topu falan bırakmak zorundaydılar bunu tam olarak nedir bilmiyorum kural hatası olabilir
kudrat kudratli 3 yıl önce
Damlanın son atışları zamanı her iki frisbi eyni zamanda elinde oldugunu hiç bir kes görmedimi? Kural hatası diyilmi?
mercanatlantik 3 yıl önce
oyunda elinden bırakmak zorunda mıydı frizbileri nagihan, damla ikisini de elinde tuttu. hangisi yanlış öyle bir kural varmıydı
ahmet askerof 3 yıl önce
Allahımm bktımm yaa bu gonulluler aıle odulunu kazanıyorr ama odull oynunu kaybedıyorr anlamadımm gıtdıı
aydin cakır 3 yıl önce
firizbileri ikisini de elende tutarak attı
Cem bro 3 yıl önce
23 nisan cumartesi iletişim ödül oyununda son sayıyı alan damla iki frizbiyide elinde tutarak sayıyı daha hızlı almıştır kural hatası vardır.
Cem bro 3 yıl önce
Damla frisbi oyununda son sayıda iki frizbiyide elinde tutarak avantaj sağlamakta Sayı geçersiz olmalı