Canlı
TV8'de şu an

Bu yarışmacının performansını beğendiniz mi?
SURVIVOR 2018'DE BU HAFTA ELENEN YARIŞMACI
Yorumlar | 249
üye profil
Resad Terlanoqlu 1 hafta önce
Merhaba.Azerbaycandan izliyorus yarismani.Damla ve ya Hakan gidseydi cok kotu olurdu.Turk halkini onun icin cok seviyorus.Her zaman edaletli olurlar.Cumalinin gidmesi hak edaletli oldu.Bu arada Nagihani cok seviyorus.
Binnur Kaya 1 hafta önce
Sanki gönüllüler kendileri çok oyun alabiliyorda cumaliyi suçladılar dünkü oyunlarda gördük hiç biri bişey yapamadı yağmur Birsen damla murat Hilmi Nagihan hakan hiç biri hemde
Sercan Bor 1 hafta önce
Ekip olarak son konuşmaları da göz önünde bulundurdukları için bence Cumali zayıf halka olduğundan ve artık Gönüllüler takımın da bir serzenişe geçmesi için verilmiş bir karar olarak görüyorum. Yine de böylesi daha iyi oldu. Bir şeyleri yaşadı, gördü, deneyim edindi en azından.
Ömer basaran 1 hafta önce
Lay lay lay lay lay lay lay lay laaaayyyyyyy oooooooo sörvayvırrrrr
Demir berke ahmet ali veli hüseyin cıbrıl 1 hafta önce
Acun bey Allah yolnuzu açuk etsün
mustafa yıldırım 1 hafta önce
herşeyin hayırlısı cumalirn
Sinem dere 1 hafta önce
ŞÜKÜR YARABBİ
Hakim Mamiyev 1 hafta önce
Bundan sonra daha guclu bir gonulluler takimi gorecegiz
Cuamalizede 1 hafta önce
Ohh dedim
Fatma fındıkçıoğlu 1 hafta önce
Haftaya da Hakan gitsin ki gönüllüler takımına huzur gelsin... hiç mücadele etmeden survivor katılması hiç doğru olmayan tek insan nihayet gitti... son ödül oyunundan sonra yağmur Anıl’a çok çok büyük bir saygısızlık yaptı.. sanki kendi oyun kazanmış gibi anılı eleştiriyor.. hadsiz...rn rn
Baki yedikardeş 1 hafta önce
Hakan orada durup cumali gidiyorsa yazık büyük yazık yani
Baran Oktan 1 hafta önce
Cumali niye giti
Xxxxx 1 hafta önce
Easy peasyrn
Bendeniz 1 hafta önce
Damla gitmeliydi.
Sesiz sedasız 1 hafta önce
Aslında Murat'ın gönüllülere geçmesi bir şey fark yaratmadı yerine Adem'in geçmesi durumu dengelerdi
Ads d 1 hafta önce
Cumali Gitti İyi Oldu sonunda
Kaan ÖZÜMTÜRK 1 hafta önce
CUMALİİ GİTTİ SONUNDA!!
Amir Gh 1 hafta önce
Cumali Gitti çok güzel
Amir Gh 1 hafta önce
Cumali Gitti .............
Zaro vee 1 hafta önce
Hakan gitsin
esay ay 2 hafta önce
https://survivor.acunn.com/tv-de-yok-gonulluler-in-odul-hasreti-zayifladik-kemiklerimiz-gozukuyor-1117190-video Nagihan bu videoda takım olarak eşitiz diye bir yorum yapmış.Şimdi ne olduda Cumali yi karşıya göndermek istiyorlar.Ünlülerin erkekleri güçlü olduğu kadar gönüllerinde kadınları güçlü çoğu oyunda.Şuan eşitlik söz konusu zaten 10 a 9 10 8 biten oyunlarda daha ne istiyor onuda anlamış değilim.
ÖMER YILMAZ 2 hafta önce
Merhaba çok güzel bir yarışma yapıyorsunuz yanlız Cumali in orada işi yok evet iyi insan olduğu ndan şüphe yok ama orası onun harcı değil bence yardım yapılsın ve gönderilsin ben onun yerinde olsaydım kendim ayrılırdım insanları zor durumda bırakıyor
ÖMER YILMAZ 2 hafta önce
Merhaba ben sabah kuşağında konuşan HAKAN URALI tebrik ediyorum çok doğru tespit leri var helal olsun çok taktir ediyorum o gönüllülerde ne oluyorsa HAKAN HATİPOĞLU nun başının altından çıkıyor inanılmaz sinsi biri tabi Hakan Ural böyle söyleyemiyor ama eminim oda böyle düşünüyor bence gönüllüler bir olup HAKAN HATİPOĞLU nu göndermeler
sibel sarı 2 hafta önce
hakan ın cumali nin üzerinden pirim yapması ::? hoş degil
hakan alçı 2 hafta önce
mustafa kemalin gönulllulerde kalması cumalı nın unlulerde olamsı lazım dı
Ferdi ceylan 2 hafta önce
Sadece performansı bahane ederek bi yarışmacının başka bi yarışmacı için istemiyoruz deme hakkı olmamalı ordan göndermek sadece halka bırakılmalı eğer Cumali Nagihan ve tayfası istedi diye gönderilirse karşı takıma büyük yanlış olur
Meliha 2 hafta önce
Mustafa Kemal gönüllüler de kalmaliydi
Sinan Okumuş 2 hafta önce
Nagihanin cumali ile ilgili talebi çok saçma.. gönüllüler takımına geçmek isteyip böyle bir talebi de teklif olarak sunması nagihani gözümüzden de gönlümüzden de düşürmüştür..
Gülnur ulutepe 2 hafta önce
Yine Cumali kaldı bu adaletsizlik hakan çok iyi oynuyor Cumali Cumali diye sayıklyordu kardeşim benim diyen oyuncu Hakan neden konuşamadin konseyde çünkü senin işine gelen de oylesi ama gelelim olsun ümit karana adam dediğin böyle olur Cumali ye gelecek olursak zaten bir oyun alamadığı zaman ikinci oyuna çıkmıyor yatıyordu şimdi kendisi bile itiraz etmedi nasıl olsa orada da yatacaksin karnın doyacak oh ne güzel hayat Hakan adam ol yalandan ağlama
abdullah 2 hafta önce
isabetli elemelerden biri sporcu olabilir ama narinliklerini kibarlıklarını amandır bana bir şey olucak korkusuyla yarışmalarda performanslarını tam olarak göstermeyen yarışmacılardan biri idi..sıradaki bence yağmur olmalı daha çocuk çünkü..farklı bir dünyası var..ardından birsen ardından nagihan ve en son cumali de güçlülerle kalacağı için gidebilir..cumali kendini geliştirmeli...
ferdi aysal 2 hafta önce
nagihan boş konusuyor ve şovunu yine yaptı
FAtih ar 2 hafta önce
Nasıl bu kız elenir ya yağmura kim oy atıyor anlamadım bu ne iş cumali hala orada saçmalık bu iş ya
merve 2 hafta önce
herkese basarilar) Bir unluler takimini desteklesemde Gonulluleride seviyorum) basarilar,saygilar
fatoş doğan 2 hafta önce
gönülüler çok düştü
halil citak 2 hafta önce
Bence funda degilde cumsli gitmeliydi yazik oldu
Ahmet komur 2 hafta önce
Bu ne arkadaş şu cumaliyi gönderin yaa
Erol Daka 2 hafta önce
Cumaliye allah hersein en iyisini nasip etsin ama bu gece gitmeliydi sorviverde ayak uyduramadi vec bence gonululer simdi cok daha zayif olacak benim dusuncem
Seda Soykan 2 hafta önce
Ezik edebiyatı yine prim yaptı. Funda gitmemeliydi.
kübra vöcmöc 2 hafta önce
Yav o cumaliyi millet daha ne diye tutuyor. Göz var nizam var takımı zarara soktuğu göz önünde bu oyunda güçsüzlere değil en güçlülere yer var adamı bi elemediniz gitti.
Aslı a. 2 hafta önce
Ya nasıl elenmez bu cumaaaaaaliiiiiii...!rnDelircemmmmmmmmmmmmmmm
Cesaret 2 hafta önce
Funda iyi oldu gitti
Nurcahan Məmmədova 2 hafta önce
CUMALİ olmalı idi.O layiq idi veda etmeyernrn
Eymen as kdag 2 hafta önce
Gönüllüler e yazık ya inanamıyorum bu cumaliye nasıl oy veriyorlar saçmalık
Bora yıldırım 2 hafta önce
Oh be sonunda elendi Şu funda en kısa zaman da Cumalinin de gitmesi lazım ki takımın Kemik kadro haline gelmesi lazım
Hale üstün 2 hafta önce
Yazık cumali gitmeliydi
Semra Şimşek 2 hafta önce
Cumali ve Yağmur varken Funda nın gitmesi kötü oldu bu gönüllüler daha çok aç kalır
Berat 2 hafta önce
Ya olurmu böyle bisi cumalı yi bilerek gönderiyorsunuz gerçten bu işte bir şey var fundanin gitemesi sacmalık ciddenn...
Fatos yılmazlar 2 hafta önce
Funda dan önce cumalinin gitmesi gerekti cok yazik oldu zaten hakan o takımda oldukça bi yere varamaz bu takım..
@yusuffozdmirr 2 hafta önce
fundanın gidişi harika oldu
ahmet ali 2 hafta önce
Funda Elenen.
Mevhibe Kızılkaya 2 hafta önce
CUMALİ GİTMELİYDİ FUNDANIN HAKKI YENİLDİ cok uzgunum
Abiniz sefa 2 hafta önce
Fundanin eleneceğine emindim
Dicle fındık 2 hafta önce
kesinlikle cumali gitmeliydi funda kalmayı cumaliden daha fazla hakediyordu
SURVİVOR 2 hafta önce
Gönüllülere Artık Oyun Yok (Cumali Kaldığı Sürece Bu Takım Oyun Falan Alamaz)
Safiye hayta 2 hafta önce
Beklenen bir şeydi
Ddghjkk 2 hafta önce
Funda gitmiş
Eyup ozsoy 2 hafta önce
Abi rica ediyorum benisu sorvivor a alin
Tarik 2 hafta önce
Hakanı yarışmadan çıkarmadığıniz sürece gönüllülerden ümit beklemeyin
Tanju Görel 2 hafta önce
funda'nın gitmesi kötü oldu.
Seyma cinar 2 hafta önce
Hayır Hayır funda gitmesin ya
Oğuzhan Küncü 2 hafta önce
Cumali gitmediği sürece gönüllüler kazanamaz
Ayhan 2 hafta önce
Konsey de lütfen Turabi ye halka karşı nasıl oturulması gerektiğini söyleyin. rnÇoluk çocuğa karşı ayıp oluyor.
Elif Volkan 2 hafta önce
Yanlış yaptiniz mustafa kemal gönüllüler de kalmalı geri verin çünkü hareketleri iyi oluyordu gıcık Turabi ye karşı iyi oluyordu seviyorduj
Enes Talha Güler 2 hafta önce
Gönüllülüler hemen kendini toparlanıp ünlüleri yenmeli
Azad işler 2 hafta önce
Acun abı cumalı gitmesın
Rıdvan Coskun 2 hafta önce
Ya Cumali Yüzünden Her Oyuna İki Sıfır Başlanıyor Zaten Şimdi Ne Akılla Cumaliye Oy Atıldıda Funda Elendi Be
Hamide değerli 2 hafta önce
Tüm dileklerim ve dualarım Hilmicem ile onu çok seviyorum
helin nur kaya 2 hafta önce
nagihana bak sen
Tankut al 2 hafta önce
Kim gitti
ahmet 2 hafta önce
kim elendirn
aziz coşkun 3 hafta önce
all star bütün dokunulmazlıkları aldıkları için kesinlikle pişman olmuştur.
Lamara margvelashvili 3 hafta önce
Sema o star takım teyzesi. Güzel rol oynayan sema teyze
YAMAÇ KURT 3 hafta önce
Böyle daha iyi oldu şimdi gerçe rnSURVIVOR başlıyor
Tural Tahmazli 3 hafta önce
Sukur . : )
Zeynep 3 hafta önce
Yağmur gitmeliydi
niko rustemov 3 hafta önce
Super oldu bu acun abi
abdullah 3 hafta önce
doğru bir eleme oldu nevin ilk başlardaki performansını yansıtmıyordu hatta çöktü içinde de gitmek gibi bir hissiyatı vardı bence..sporcular survivorun zorlu parkurlarında kendilerini harcamak istemiyorlardı ve çokta başarılı değiller ya neyse..ve ardından yağmur un gitmesi daha da güzel olcak..isteksizlik vardı nevinde bence suskunluğu ve ağır oluşu isteksizliktendi heralde..
Murat 3 hafta önce
Mustafa Kemal i gönüllülere alın Turabi ile rekabeti için izliyoruz siz ne yaptınız.
Efe tepe 3 hafta önce
Nevinin gitmesi çok iyi oldu atlet olabilir hızlı olabilir fakat performans olarak çok düşük kaldı ilk haftalar performans iyiydi fakat sonradan çok kötü oldu gitmesi lazımdı zaten
hopalı 3 hafta önce
Acun bey çok güzel oldu takımlarda büyük eşitsizlik vardı ,gönüllüler çok zayıftı,aç kalıyorladı zevk almamaya başlamıştım.şimdi çok çekişmeli maçlar izleyeceğiz,SURVİRVUR dediğinde heyecanlı izlemek başta gelir,bunu sağladığınız için size teşekkür ederim..
Ibrahim 3 hafta önce
Bunu all star yapilirmi hiç haksizlik bu sama damla elif merve hilmi adem ümit turabi bunlar kesinlikle all star kalmali
mert denız 3 hafta önce
yerınde karar
Kemal DEMİREL 3 hafta önce
Öncelikle saygılar abi daha 15 yaşındayım ama 18 yaşına geldiğim gibi katılıcam En büyük Şanpiyon Benim
Izmit 3 hafta önce
Yağmur Yağmur gitsin diyorum
Atilla çakır 3 hafta önce
Zaten damla bu tarafa geçince anladım nevin in gittiğini.....ünlü erkekler iyi gönüllü kızlar
Hhhhhhh 3 hafta önce
yeni guruplardan ünlülerin kızları çok zayıf kaldı. sema tek kaldı sayılır , merve sakatlığından dolayı eski merve asla değil . bu durumda takımı kim kurtaracak sahra mı berna mı ? gönüllülerin kız takımı çok kuvvetli oldu.rnrn
zeliha saglam 3 hafta önce
nevinin gitmesi iyi oldu bnce ama ünlüler halen güclü bnce adem karsida olmaliydi
fenerbahçe 3 hafta önce
Bence yağmur daha iyi
Anilllla 3 hafta önce
SAMPIYON ANILLLLLLLLLL.GERISI YALANNNN.rn
Sarışın 3 hafta önce
Elenen yağmur olmalıydı nevin cok iyi yarışıyordu bence üzüldüm onun adına
Sedat özdemir 3 hafta önce
Nevin in gitmesine isabet olmuş darısı Cumali ve Funda ya sonra gercekten zevk alırız yarışmadan
Hatice aslan 3 hafta önce
Hılmicemin gönüllülere geçmesini çok istiyordum damla ve muratda iyi oldu artık sıkılmıştık şimdi zevkle izleriz
fbbbb 3 hafta önce
kim gitti yaarnrn
Emirhan Kadak 3 hafta önce
ŞAMPİYON CUMALİrn
Koray 3 hafta önce
Bence fazla değişiklik olmadı sadece üç kişi geçti Hakan ve nagihan gönüllülere katılıp performansı düştü ve düşüktü üç kişi nekadar değiştirecek görücez
murat türk 3 hafta önce
hakaret etmeyi bırakın ayıp sema ü.karan
Mehmet 3 hafta önce
Elif gitseydi ondan sonra hilmi cem yerine yigit gitseydi cok kotu oldurn
Canan huzur 3 hafta önce
Neden hilmicrm ve damla
misafir 3 hafta önce
Gule guleee nevinnn
Makina gergin (laz) 3 hafta önce
( turabı ve sema ya selamlar dualarimiz onlarla ) inşallah herşey GÖNLÜNÜZCE göre olur ıyıkı varsın sema
Bjk04 3 hafta önce
Haktır iyi oldu. Takimin ustunden buyuk bir yuk kalkti. Darısı yağmurun basina
Surv yağmur 3 hafta önce
Oh bee nevin elendi
Asım yaman 3 hafta önce
BiRsen gitsin
veysel akdoğmuş 3 hafta önce
Şampiyon Cumali olsun Acun Abi
Emine sevlim kaya 3 hafta önce
Doğru olan buydu
Nrggzz 3 hafta önce
Çok iyi oldu Ramazana üzüldüm br
Kısa net 3 hafta önce
Bence yağmur gitmeliydi
Yasin gelgel 3 hafta önce
Acun abi size helal olsun en dorusunu yabtınız takımları karıştırmakla
Ünlülerde takımı 3 hafta önce
Oha nevin elendii
Zulfiye ahmedova 3 hafta önce
Nevin gitmesi iyi olDu atışları hiç iyi değil.
Irmak sökmenci 3 hafta önce
Sema çok haklı hakan ortalık ksrıştırıcı
Feramuz aksu 3 hafta önce
Helal sana acun iyi oldu işte şimdi zevkle izleyecez
Mustafa demirkaya 3 hafta önce
Bence dogru bir karar konsept degisikligi fakat murat yada hilmicem karsi karsiya gelmeliydi ikisinden birinin yerine turabi yada adem gelmeliydi adranalin daha artci olurdu bence
asil türk 3 hafta önce
nevin yanıt
Sema çok haksızzzzzzzzz 3 hafta önce
Sema çok haksızzzzzz çok triplerde kaybı bence büyük olucak semanın
ssssssss 3 hafta önce
nevin yanıt elendi rn
Barış özkurt 3 hafta önce
Sema korkma ya madem iyisin damlayida nagihanida elersin.
Yusuf Küçük 3 hafta önce
Eşleşmeler güzel oldu ama Damla ile Sema birlikte olsaydı daha iyi olurdu
Mete Baba 3 hafta önce
Sonunda gitti Nevin Yanıt. Ramazan'dan daha önce gitmesi gerekiyordu. Bunca zaman boşa durdu. Safi rüzgar.
Efs0.efe instagram ekle 3 hafta önce
Nevinin gitmesi iyi oldu
Harun yalcn 3 hafta önce
İnşallah yağmur elenir ✋ (:
Ünlülere takımıı 3 hafta önce
Offf hilmicemde murat artık gönüllülerden nagihanda ünlülerde damla da gönüllülerde çok üzüldüm bu arada şampiyon ademmmmm
Deniz Altun 3 hafta önce
Acun abi herzaman adaletli ve durustur seyirciyi dusunenbir yapimcidir helal abi ama suda bi gercek cok birşeyfaredecegini duşunmuyorum yine ünluler üstünluķ kurar bnece
Ömer kıran 3 hafta önce
Nevin
Onur Can 3 hafta önce
İnşallah nevindir
fbbbb 1 ay önce
ramazan ın gitmesi haksizlik oldu bence nevinin gitmesi lazimd i
İklima Mert 1 ay önce
Ramazana üzüldüm
Alpaslan 1 ay önce
Yola çıktığını yolda bulduklarına değişirsen ağlarsın ...
Neşe YÜCESOY 1 ay önce
RAMAZAN YOKSA BİZDE YOKUZ THE END
Can sarraf 1 ay önce
Şampiyon adem
berko 1 ay önce
cok iyi oldu bence
Hasan KAYA 1 ay önce
bu yağmura kim oy atıyorsa boşuna atıyorlar yazık cidden
Emirhan erişmiş 1 ay önce
Meraba acun abi ramazan 'ın gitmesi isabetli olmuş ama anıl da gidebilirdi saygılar
Yaren can 1 ay önce
iyiki ramazan gitti bide ben bu gönüllüleri anlamıyorum yağmuru aday yapmışlar kız 2 kere üst üste sembol kazandı o gitseydi varmasa gönüllülere elvedaaaa ama anıl da gitse olurdu çünkü çok bilmişlik yapio ve artislikte üstüne yok yorum ve beğenilerinizi bekliyorum arkadaşlar
Sevgi Gülhayat 1 ay önce
Ramazanda iyi bi yarişmaciydi dogru olanida konuşalim gercekten mucadele etti elinden geleni yapti fakat daha fazlasini yapmaliydi
Turan dalmış 1 ay önce
Dünyanın en büyük haksızlığı yaw allah aşkına ramazan giderir mi
Turan dalmış 1 ay önce
Dünyanın en büyük haksızlığı yarına allah aşkına ramazan giderir mi
Sultan 1 ay önce
Ramazan'ın gitmesi olmadı orada performansı düşük olan işe yaramayan yağmur gitmeliydi
Osman izag 1 ay önce
Yaw cumali elenmeliydi ramazan degil hep cumalinin yüzünden
emral nizamov 1 ay önce
acun abi seni cok seviyom su an 15 yasm var ve azeriyim buyuyunce bende katlmak istiyorum kendimede cok inaniyorum beni de alirmisin
Esyyyy 1 ay önce
Ramazana yazık oldu oyuna geldi anılın adını yazdı yağmur gitmeliydi çünkü çok konuşuyo anıl olmasa napardılar
Mehmet özat 1 ay önce
Ramazan sen gitmeseydin
Musti 1 ay önce
Ramazan elendi.artık gönüllüler zorlanır
Musti 1 ay önce
Ramazan elendi.artık gönüllüler zorlanır
emral nizamov 1 ay önce
acun abi survivor harika bir yarsma hevesle izliyoruz ama ramazan qitmemeliydi cok uzuldum cumali yalns yapti
Zeynep 1 ay önce
Ben her zaman günüllülerden yanayim inşallah onlar kazanirlar
Senan hesenov 1 ay önce
Ramazan gitdi
EREN TOPALOGLU 1 ay önce
ramazanın gitmesine üzüldüm keşke elenmeseydi rn
Anar rustamov 1 ay önce
Ya Ramazan gitmeseydi kaşki .yağmur gitseydi daha iyi olurduyarn
Murad Memmedov 1 ay önce
Yagmur Gitmeliydi
Eren Şentürk 1 ay önce
Ramazan İyi Çocuktu :( Atışlarıda çok güzeldi.
Burcu Keskin 1 ay önce
Kizim 8 yasinda ve Anil in gitmesini kesinlikle istemiyordu.İsmini duyunca cok uzulmustu.Anne mektup yazalim gitmesin demisti.Cok sevinecek cokk yarin sabah soylicem kismetse uyuyor simdi.
Zeynep ucak 1 ay önce
Ramazan gitmeyi haketmiyordu bence
emir serne 1 ay önce
ramazan elendı rn
Fulya Çekli 1 ay önce
Çok şükür iyinin kötüsü gitti.. En başarılı yarışmacıları hangi akla hizmet potaya koydular anlamadım
Fatih Kaya 1 ay önce
Yağmur gitmesi gerekir in
Duygu çebiç 1 ay önce
Ramazan gidecegini hic dusunmemistim yağmur gider sanıyordum şok resmen bence ramazandan önce orda gitmesi gerekenler var adil değil...
BurakBayram 1 ay önce
Ya Ramazan Nasıl giderr Yağmur gitmeliydi
Deniz Baykal 1 ay önce
Ya ramazan
hakan 1 ay önce
ipekte gitti artık gönüllüler daha iyi olur
Nur can 1 ay önce
Bence Anıl gitmeliydi
Ahmet Üçer 1 ay önce
Keşke yağmur gitseydi. Üzüldüm.
Acun ılıcalı 1 ay önce
Bu hafta ramazan aramizdan ayrilmak zorunda kaldi
Lewiss 1 ay önce
Yani nereye kadar gidecekti ki
asiltürk 1 ay önce
ramço elveda
ayşenur dağ 1 ay önce
ramazan gitti şokkrn
K kamran 1 ay önce
Yagmur ciksaydi keske
heheheheh hehehehehe 1 ay önce
ohaaaa ramazan nasıl giderrrr
caner toksoy 1 ay önce
Nagihan sampiyon
Zülfikar emre 1 ay önce
Ne kadar saçma secim yaptılar ramazan oyunda alıyordu iyide oynuyordu
Gökhan aslan 1 ay önce
Beklenen sonuçtu
doruk karataş 1 ay önce
yağmurun gitmesi lazımdı .s
Delan vermeulen 1 ay önce
Sonsuza dek ADEMMM
yunus top 1 ay önce
kim elendi rn
zuleyha 1 ay önce
Ben herzaman günüllüleri tutuyon zayiflar gitsin
Survivor 1 ay önce
Kim veda edicekrn
Elvin kerimov 1 ay önce
Cheske ipek diyilsen birden gitseydi en büyük Hilmicem ve acun abi
yasin 1 ay önce
ipekte gitti artık gönüllüler daha iyi olur
Ayşegül 1 ay önce
İpek çok bile durdu
Babazade Fidan 1 ay önce
Iyiki Nihat gitdi simdi karsimizda dahada guclu bir all star takimi varrnZayif jalkalarda yok vibi gorunuyor
İBRAHİM BAĞLARS 1 ay önce
ÇOK DOĞRU BİR KARAR
Ulvi vel 1 ay önce
Acunn abi seninle nece sohbet elemek olar senin basarilarin cok muhtesemdi ý
Eyüp Erğün 1 ay önce
Turabiye daha nekadar tahammül edilecek. Bu kaçıncı olayı. Neden Türkçe Musik çalınmıyor, örneğin Fazıl Say’ın clasik parçaları çalınabilir. Birde buluşma partisine halktan seçilen birer yarışmacının geri dönmesi çok değişik olur.
Salih 1 ay önce
Guzelrnoldu bence ...
Leyla acar 1 ay önce
Bence çok iyi oldu takım daha iyi olacaktır guclenecektir anıl seni seviyoruz hep başarılı ol
mahsa-azizi 1 ay önce
ALL STAR takimini çok seviyoromrn hilmi ceeeeeeeeem
ali guzel 1 ay önce
birsen bye
kmdnck 1 ay önce
ipek gitti=))rn
hanzo 1 ay önce
ban iranan bunu yaziyorum , chok iyi oldu ipek zayif halka rnyidi
yasin 1 ay önce
bu dokunulmazlıgı gönüllerin kaybedip ipek in elenmesi onlara ödül oldu. bence dokunulmazlıgı kaybetmeleri aslında kazanmalarına sebep oldu :)
Sude kar 1 ay önce
Bence nihat gitmemeliydirn
Sipan 1 ay önce
Çok iyi oldurn
SADIK 1 ay önce
Bence giden ramazan olmalı
Yusuf demir 1 ay önce
Survivora gelip himicem ve muratla tanışmayı çok istiyorum wallh geliyim çalışayım orda getir gotür yapayım yeterki tanışayım lütfen
Klodis bala 1 ay önce
Ipek gittirn
Benan Onay 1 ay önce
Güle güle ipek
Haluk demir 1 ay önce
İpek abla güle güle adem baba şampiyon sensin inşallah
mahsa-azizi 1 ay önce
sizi çok seviyorom
Belkis poll 1 ay önce
Su ipek elendi ya ohhh
Mehmet Mutlu Gümüşhane 1 ay önce
Bence ipek gitmeli
BERIL ATASUN 1 ay önce
Ipegin gitmesi mukemmel çünkü takima engel hic bir oyunu kazanamiyor
Murat 1 ay önce
Ohhhhh be şükür
Ayşe demir 1 ay önce
Bu yıl Hilmicem kazanmalı
Dilan taşkın 1 ay önce
Biz ailecek anılı destekliyoruz
ciihan şen 1 ay önce
yaşasın ramazan gitti
elsençhuseynov 1 ay önce
ben bence ramazan gider diye dusunuyorumrnrnrn
metin kütük 2 ay önce
nihat gidmemeliydi, o oranın neşesiydi
cüneyt havan 2 ay önce
oh be adil bi sonuçrn
Es yavuzali 2 ay önce
Çok şükür artık seyredebilirim Nihat gitti
Nigar 2 ay önce
Şükür getdi Nihat
Gül Şah 2 ay önce
Nihayet gitti Nihat Doğan... Sinir bozucuydu...
İrem noktasız 2 ay önce
Ve işte her şey layığını bulmuştu...
Nefise 2 ay önce
Güle güle Nihat kardeş Allah selamet versin
abdullah soylu 2 ay önce
evet nihat doğan gitti giderken hiç beklenmedik bir şey yaptı gönüllüler takımı ilede vedalaşması helallaşması jest i güzeldi yani tebrik ederim..sanaç çıyım yorumcuyum diyor du her seferinde bunuda giderken gösterdi..kader .yazı gibi dini inanç meselelerini bilen biri olarak demekki herkes her şey yaşayabilirmiş nihat bey..orada bulunduğun sürece sen ve arkadaşların all star olarak pek göz dolduran bir örneklilik göstermediniz bunuda bilin.
Veledov Ferid 2 ay önce
Selam Acun bey azerbaycamdan esemes göndermek olar
kadir sallama 2 ay önce
ünlülerde bidaki elemede sahra gider
Burakka 2 ay önce
Allah carpsin rahatladim
sessiz 2 ay önce
doğru karar
Ali akgün 2 ay önce
Yazık Ya
murat demirtaş 2 ay önce
olması gereken oldu boşkonuşan adam gitti
ABDULHAMİT KÖSE 2 ay önce
NİHAT ABİ GÜRLÜYORDU AMA YAĞMUYORDUrn
Fahriye Dönmez. 2 ay önce
Çok şükür Nihat doğandan kurtulduk.:)))
Gürkan Köroglu 2 ay önce
Nihat Dogan Hemserimdir fakat Elendigi icin cok sevindimrnSurvivora hic yakismiyordu Cok egosu yüksek sacma sapan konusmalari ve yorumlari vardi.
Cemal tulu 2 ay önce
Iyi olduya cok konusuyodu
Hatice erkoç 2 ay önce
Acun bey sabrıye gelsin ya çok güzel oluyo Sabriye ye görmek istiyoruz orda
Semra Erdoğan 2 ay önce
Ne cok şükür ki Nihat Doğan gitti
Mehmet Bozkurt 2 ay önce
İyi oldu
BÜLENT SÜMER 2 ay önce
BENCE EN DOGRU KİŞİ SECİLDİ
Elomela 2 ay önce
Biliyordum zaten
Mevlüt güllü 2 ay önce
Nihat gitti süpeerrn
eli qarayev 2 ay önce
oylamalari gore bilirmiyiz kim cok oy aldini bilmek istiryoruz
Serhat KOÇAk 2 ay önce
Nihat dogan en adil Elemeydi AllStar için . Performans olarak takıma katkısı çok düşüktü. Kedi takım arkadaşlarının moralini bozarak oyun kaybetmelerinede vesile olmuştu.
Mustafa Kemal 2 ay önce
Çok güzel oldu halkımıza şükranlarımı sunuyorum.
cemil duman 2 ay önce
kurban olayım bu türk halkına kimi eleyeceğini o kadar güzel tesbit ediyorki ben şapka çıkarıyorum bu sonucarn
Bay hello 2 ay önce
Adalet yerini buldu nihat kardes
Cihan ÜSTÜN 2 ay önce
ilk yorum benden acun abi selam gonderirmisin
veysi yldırım 2 ay önce
bende nihatın elenmesini çok çok istiyordum
Emir Alioglu 2 ay önce
Selam Acun abi seni aylece coook seviyorus biz Makedonja dan izliorus ve Murat kardesim kaldi icin cook mutlu oldum ve Anem en buyuk fanlarinizdan biri soylemek isterim survivor basladiginda evde kus ucurmuyor hehehe
Büşra Peksak 2 ay önce
Olmasi gereken oldu.
Kim elendi 2 ay önce
Erkenden buran söyleyin
aslan akbey 2 ay önce
nihat doğanı sevmem ama bu elemede kesinlikle gitmesi gereken sahra ışıktır adada bütün gün merve aydınla dedikodu yapmaktan başka birşey yaptığı yok
Anonymus 2 ay önce
İlk yorum
Oğuz Ağdemir 2 ay önce
Sema abla cansın be can
Mehmet sadık kara 2 ay önce
Oha diyorum
Sevgi 2 ay önce
Bence çok adaletli oldu
Oznur 2 ay önce
Doğru seçimrn
Ali Osman ŞENDİL 2 ay önce
Hayırlısı be gülüm...
Niko Clee 2 ay önce
Ohhh rahatladık
ahmet 2 ay önce
çok iyi oldu çok güzelde oldu