Canlı
TV8'de şu an

Bu yarışmacının performansını beğendiniz mi?

Sabriye ve Adem arasında baraka krizi: 'Adem'i kıskanıyorum!'

Adem, Berna'ya yapacağı yeni barakayı anlatırken araya Sabriye girdi ve ortaya ilginç bir tartışma çıktı. İşte o anlar...
Video Tarihi: 25.04.2017
Facebok'ta Paylaş
Twitter'da Paylaş
Abone Ol
Hata Bildir
Yorumlar | 34
üye profil
monque 8 ay önce
başta çalan şarkının adını bilen yok mu ya çıldıracağım
enginzeengin 8 ay önce
boby dylan one more cup off coffoe
bambilottic 8 ay önce
bir kişide demiyor ki adem kıskanılmaktan neden bukadar hoşlanıyo baya eğleniyo sabriyenin hallerine :)) hahahahha çok güldüm ya sabişim sana bayılıyorum
Semanur Özel 8 ay önce
Sabriyem ya kurban olurum ben sana fıstığım
yıldız 8 ay önce
bunlar aşık
Figen Orhan 8 ay önce
bunlara ölüyorum ya <3 nasıl tatlılar ya :D Adem de az değil he kıskandıracam diye uğraşıp sonra ölüm marşı ile karşılıyor kızı :D ve bence de bunlar bildiğin aşıklar :D
ayarsız a ve s 8 ay önce
ademle sabriye survivor değil artık başka bişey oynuyorlar bu nedir arkadaş. dallasa çevirdiniz orayı entrikalar peşinde koşuyorsunuz ya oyunlara odaklanın arkadaş. adem sanki ruh bilimcisi karaketerden başka bişey konuşmuyor ayrıca oyunları boşvermeye başladı arkadaşlarına haksızlık yapıyor görün bunu görün
BernAdem 8 ay önce
Adem Sabriye'yi kardeşi olarak seviyor Adem İlhan'a aşık olur Sabriye'ye yine aşık olmaz ama Sabriye için aynı şeyleri söyleyemiycem besbelli aşık Adem'e ama Adem yakışıklı adam sana bakmaz bunu kabullen Adem'e hangi kadın yaklaşırsa kendine onu hedef belirliyorsun önce Şahika sonra Pınar şimdi Berna yaptığın çok ayıp o adam sana sadece arkadaş olarak bakıyor sadece.
ahooo 8 ay önce
bi bradpitt değil
sabriyeci sabriye 8 ay önce
eee yuh be kardesim ademe yakisikli diyorsan soyleyecek bisey bulamiyorum,.
irem 8 ay önce
ya ben anlamıyorm adem ve sabriye nasıl bir merhamete sahipler ki rakiplerine tekme sallayıp ağzını burnunu kırarım diyorlar durmadan? biri bana bunu anlatsın
Sabriyefckr 8 ay önce
Sabriye kadar cahil cühela görmedim sen kimsin kendini ne sanıyorsun
Erhan k 8 ay önce
Şunları neyi sempatik birbirlerine soylemedikleri laf kalmadı...Nasıl insanlarımız var anlamıyorum yaa
Eser 8 ay önce
Berna çok tatlı :) garibim bakıyo anlamadı nolduğunu :D Sabriye Ademi bi rahat bırak Bernayla çok iyi anlaşıyolar !!!
mert 8 ay önce
Şampiyon Adem yazdıracağız !!!
Beyza Karabacak 8 ay önce
Sabriye
ademm 8 ay önce
başta çalan şarkının adı ne
Hakan 8 ay önce
Ikiniz icin izliyorum resmen ,bu kadar tatli olmayin
saziye 8 ay önce
sabriye abla seni seviyorum fakat senin bu davranşını hiç beğenmedimmmmmmmmm berna dünyanın en temiz kalpli insanıdfr ayrıca oyunlardakı peformanlarıda iyi çoook güzel sakın oyunalrı kaybediyo diye bernayi gücsü z sayma berna çok güçlü biri lütfen yanklıs anlama düşüncemi söylüyorum
alis 8 ay önce
eğer bunlar birbirine deli gibi aşık değillerse ben bişey bilmiyom
Yusuf Taylan 8 ay önce
ŞAMPİYON ADEM :) rn
Swordswoman 8 ay önce
Ya yeminlen sabriye ademe kardeş gözüyle bakmıyor sanki
Erdem 8 ay önce
Bu anlasmazlik sembol oyunu oncesi yani onceden olmus bitmis,ve sabriyenin merhametini herkes biliyor ,bernanin düşmesinde kötü bi durum yoktu kizin dizi geldiginden beridir agriyomus orda bile doktora dizim hep böyle dedi .yani orda karsi takim olarak aile ödülü icin savasiyorlar karsisinda kim olursa olsun profosyonel bakmak lazim
Elif Yildiz 8 ay önce
Sabriye berna sakatlandginda nasil kotu bakti semaya bile onay verdi cidden yaziklar olsun sana Berna senin icin bosuna uzulmus
mert 8 ay önce
sabriye bernamıza bulaşma
Ercan kaya 8 ay önce
Çok samimi ler
sezen 8 ay önce
Bernanin odu koptu.2 boksor arasinda kaldi.
nurhan 8 ay önce
yaa çok şeker görüntüler :)) ama sabriye sende abartma canım
ademcicici 8 ay önce
bu sabriye ademe deli gibi aşık artık emin olduk :)
Meda Haydar 8 ay önce
Adamin sevgilisi varmis, Hakan Hatipoglu acikladi. Biz bunu neden simdi ögreniyoruz? Aylardir ask dedikodulari var, bir aciklama yapip herkesi susturabilirdiniz. Gizlemek niye?
Şampiyon.Adem 8 ay önce
Hakan bey nerede ne zaman böyle bir açıklamada bulundu?
fatih 8 ay önce
sabriye ademi kıskanıyor resmen gülme krizine girdim ŞAMPİYON ADEM:D
Dilek bilgi 8 ay önce
Ya ahshsjaka Sabriye Adem çok tatlısınız
Yanit servisi 8 ay önce
Belliydi sonunda bunun olacagi. Sarildin optun sigindin omzunda agladin kizdin kirdin ve en sonunda anladin ki paylasamiyosun da onunla konusan herkes e dusman sin. Kizim kendini kandirma artik itiraf et sen adem e malesef asiksin.