Canlı
TV8'de şu an

Bu yarışmacının performansını beğendiniz mi?

Semih, 4 ay önce söyledikleri gerçekleştiği için mutlu!

Ada konseyinde konuşan Semih, Serkay ve Efecan'ın elemeye çıktığı için çok mutlu olduğunu söyledi. Semih bundan 4 ay önce 'Sizi kafa kafaya tokuşturacağım' dediğini ve söylediğini gerçekleştiğini dile getirdi.
Video Tarihi: 08.06.2016
Facebok'ta Paylaş
Twitter'da Paylaş
Abone Ol
Hata Bildir
Yorumlar | 60
üye profil
emin memmedov 3 yıl önce
semih ozturk u azerbaycandan izliyoruz cok insan biri
Osman Ötgen 3 yıl önce
SEMİHİ SEVENLER
ASİLKAN CAN 3 yıl önce
SEMİH ÖZTÜRKÜ HİÇ KİMSE YIKAMAZ
Alper gök 3 yıl önce
Adam gibi adam semih sizlerin içininiz kararmış adamın her dediği doğru
ümit gezer 3 yıl önce
semih in konuşması acımasız olabilir ama gönüllüler grup olarak hakediyorlar. açıkçası orada dürüst olan tek kişi semih. ama dürüstlük bu zamanda geçer akçe değil. insanların yüzüne gülüp arkasından konuşman daha doğru geliyor.
Mahmut Suphi 3 yıl önce
Biz hep ezilenden yana olduk seninleyiz Semih kardeşim..
Aziz 3 yıl önce
Sanki dokunulmazlıkları kendi başına oynayıp kazanan ve gönüllüleri potaya sokan kendisi. onları kafa kafaya getiren atakan ve nagihan'dır ve de ibrahim'in beceriksizliğidir. boş laflarla gündem oluşturmaya çalışıyor. yazık!
Alp kaan 3 yıl önce
Semih adında bir delikanlı vardı...
yorumcu mersin 3 yıl önce
bu böyük konuşmara bakın allah aşkına takımı atakan ayakda tutuyor semih üfürüyor kaç tane galibiyeti var allah aşkına yakışmıyor
İsmail GÜNBATAN 3 yıl önce
Semih Reisss Kimse Durduramaz
Fedai şirin 3 yıl önce
Semih karakteriyle davranışıyla halk tarafından beyenilmiştir.Bir de ondan hoşlanmayanlar var.Gümbür gümbür geliyor semih öztürk tek i gitti diyeride gidecek teker teker☺
Nehir kılıç 3 yıl önce
Birileri sizi aşağılamak için herşeyi yapacak konuştuğunda suçlu sen olacaksın vallahi güzel bir dünya ne olursa olsun adam gibi adam olmalı bir insan bana semihe yaptıklarının yarısı yapılsa daha fazla şeyler yapardım ben?
façalı mehmet 3 yıl önce
Tek kelime SEMİH SEMİH SEMİH SEMİH SEMİH SEMİH SEMİH SEMİH SEMİH SEMİH SEMİH SEMİH
murat survivor 3 yıl önce
Bence yerinde aciklama ve cokta güzel konuşmuş siz bastan sona 4 ay 4.5 ay gibi izleseydiniz survivor i hak verirdiniz. Semih i utopyada begemmezdim ama burda kisilik sahibi tek kisi o hedefi belli tavri net. Saygilar
Ömer 3 yıl önce
Survivor Semihle güzel,Semih varsa survivor izlenir .com
FgnGkcy 3 yıl önce
Ne yani semih mi başarmış bunu. dalga mı geçiyor. ne oyun kazanmışta elemiş onları. serkay ile karşı karşıya gelemeyecek kadar da korkak.
Tahsin iren 3 yıl önce
Adadaki tek adam gibi adam semih öztürk tür..sonuna kadar arkandayız katdeşim sen rahat ol
semihh 3 yıl önce
bunasıl birinsannnnnnnnnnnnnnnn
Umut iptes 3 yıl önce
Helal semih reis teker teker gidecekler
Gurcustan azerısi 3 yıl önce
Arkadaşlar adamın dıbı Semih nasilda sozu tam zamanında soyledı
onur boz 3 yıl önce
Semih çok doğru konuşmuş. Saygısız insanların yalanlarını ortaya çıkarmak, insanları neden bu kadar rahatsız ediyor acaba?
sibel bağcı 3 yıl önce
semihe karşı çok haksızlık yapıldı. yemeğini yere dökeceklerdi ve efecanın yemek mevzunda semihin omuzuna vurması üzerine yürüyüp ezik demesi kabul edilebilir değil.insanlık dışı bir olay ..bunları yapan serkay ve efecan nasıl insanlardan oy alabiliyor anlamış değilim.türk halkı ezilenin yanında olurdu. serkay, semihi aşağılaya aşağılaya bitiremedi. şelale oyununda sen ne anlarsın şelaleden ezik insan dedi.
Mehmet Akan 3 yıl önce
Semih tam olarak bu işte. Yalan söylüyorsa biri geçer karşına dann diye söyler. Kimseye sevimli görünmek gibi kaygısı yoktur. Başarılar Semih
Semih Reyis Alayına gider :D 3 yıl önce
Reis(Semih) Adamsın
metin öz 3 yıl önce
semihe laf söyleyenler dönüp baştan survivor bir daha izlesinler olayları başlatan kim, sataşan kim, terbiyesizlik yapan kim, adaya ön yargılı gelen kim, adam adaya nası geldiyse öyle kaldı. İki kafadar adama yapmadıklarını bırakmadı ah keşke semihin yerinde TURABİ olsaydı bakalım aynısını yapabiliyorlarmı o zaman görürdüm serkayla efecanı.
Seval Avşar 3 yıl önce
Semih gayette haklı bence serkay küfürbazın teki heryerden prim yapmaya çalışıyor sağlık durumunda bile prim yapıyorr Semih sonuna kadar haklı ŞAMPİYON SEMİHHH
murat yurdakul 3 yıl önce
fazla ağlamaya gerek yok. te-ke-r te-ke-r gideceksiniz derken şaka yapmıyordu REİS.
ÇAĞATAY ÇAKIR 3 yıl önce
siz ne diyosunuz yaa siz anca etrafa hakaret ve küfür eden adamları haklı bulursunuz semih gibi dik duruşu olan ADAMlara itici dersiniz REİS SEMİH ÖZTÜRK
Cemile altan 3 yıl önce
Semihe helal olsun valla.cok hafizali ve durudt adam.ne diyorsa her sey dogrudur.ama malesef dogrulari soylediyi halde cok insan onu kiniyor.keske boyle olmasa
saffet aşan 3 yıl önce
başından beri izleyen bir izleyici olduğum için kesinlikle semihin yaptıklarını çok doğru buluyorum hatta bu na taraf tutmak değilde adaletli bi survivor izlemenin kişisel yorumu diyebiliriz
serdal karataş 3 yıl önce
adamsın semihhhhhhhhh
Mehmet korkmax 3 yıl önce
Semih adamdr
Ahmet Ali Kan 3 yıl önce
Adamım SEMİH.Bu adamı çok seviyorum
ReİS-i_MaN(SEMİH ÖZTÜRK) 3 yıl önce
siz nasıl insanlarsınız anca sag sola hakeret eden küfür eden adamları haklı buluyosunuz semih gbi yarışmanın başından beri duruşunu bozmayanlara itici diyosunuz kıskananlar çatlasın adam gibi adam SEMİH ÖZTÜRK
ADEM OĞUZ 3 yıl önce
ACUN BEY GEÇEN YIL TURABİYİ VE DİĞERLERİNİ DİSKALİFİYE EDİYODUN. BUNA VE NAGİHANA HİÇ DOKUNMUYOSUN. SEBEBİNİ BİLMİYORUM AMA...
Seymur 3 yıl önce
Boyle survivor yarismacisimi olur Ne kadar Itici ......vallahi bazen Semihi duymamak icin bakmiyorum survivora
semih reis 3 yıl önce
adMSIN REİSS
Mert 3 yıl önce
Semih normal bir insan degil, bu kadar vicdansiz bir insan gormedim
nur 3 yıl önce
kesinliklee katılıyorum haklısınnn
emre guven 3 yıl önce
acı ama gercek semıh dogruları soyleyınce neden başka seyler pesınde olanlar rahatsız oluyo
ılayda 3 yıl önce
ALLAH SABIR VERMİŞ GÖNÜLLÜLERE ,SÜREKLİ KONUSUYOR YAZIK YAAA
CEM TUNÇ 3 yıl önce
ACUN SEN BU MANYAĞI KORUYORSUN BÖYLE SÖRVAYVIR OLMAZ OLSUN
güven çil 3 yıl önce
düşmanım dahi semih olmasın o adam burdan çıkınca direk bir psikolaga gitsin çünkü normal insan bunları yapmaz gönüllüler sabır taşına döndü resmen yazık valla adamların başına püsküllü bela oldu ne olduysa atakanıda geri susturdu yoksa atakan ona agzının payını verecekti reyting ugruna bu insan çekilirmi ya
ergin gökmen 3 yıl önce
bu semih survivor de ve normal hayatında ne yapar hiç hayat tecrübesi olmayan bu arkadaş ne görmüşte ne yaşamışta herşeyi biliyormuş gibi davranıyor Allah sonunu hayır etsin
con con 3 yıl önce
Acun bence semihe cok fazla soz hakki veriyor .. karsi tarafdakilere uzerimden prim yapmayin diyor ama kendisi surekli bunu yapiyor...sorun bakalim takim ruhundan anliyormuymus..olsa olsa YILMAZin dedigi gibi tuz ruhu olur :)
Neşe Ayrı 3 yıl önce
Çok bencil bir insan ne yazık ki. :( Sanki kazanan kendisi imiş gibi konuşuyor. Atakan ve Nagihan'ın sırtından geçiniyor. Seviyesi yerlerde sürünüyor.
nesli 3 yıl önce
yaşa semihhh
Ömür Çataltepe 3 yıl önce
Semih'i her daim destekliyoruz. İlk haftalarda "Yemeğini yere dökeceğim, yerden yiyeceksin" diyen bu ikiliden güzelce intikamını alıyor.
NURRR 3 yıl önce
SEMİH SENİN GİDİŞİNİ DE GÖRÜCEZ YAKINDAAAAA
Arife Gündüz 3 yıl önce
Son gülen iyi gülermiş bekleyip görelim
ozan aytaç tokcan 3 yıl önce
abi bu adam konuşunca karnıma kramplar giriyor,
Gökçe udlu 3 yıl önce
Semihin Serkaya karşı baştan beri büyük bir kıskançlıkla yaklaştığını ve de sürekli hesaplar peşinde olduğunu ( bunu vücut diline bile yansıttı ; sakalını çekiştirip duruyor) görüyor. Herkes soğukkanlı ve sabırlı olamayabilir.programı izlerken bu kişilere nefret duyan insanlar artıyor kanımca..
avatar atakan geliyor gümbür gümbür kişilik karakter 10/10 3 yıl önce
atakan demir
ahmet 3 yıl önce
semihe söylenen sözler, alaylar, hakaretler,küfürler bir kitap olur. O da konuşsun ya.. katlanın biraz.
Fidan 3 yıl önce
Atakan super
Sinan baba 3 yıl önce
Hepinizi teker teker gonderecegim adamsin semih yaaa
ahmet asan 3 yıl önce
semihe hak veriyorum serkay çok yapmacık ağzı çok bozuk oğlumlu felan konuşuyor herkezle
Sedat Yazan 3 yıl önce
Kendi arkadaşlarının da dediği gibi içi kurumuş Semih; senin elendiğin anı görmek için sabırsızlanıyorum. :)
Özlem Kahraman 3 yıl önce
ATAKAN,"Aslansın Gerçekten"o kadar kocaman bir yüreğin var.
Ahmet tayfun 3 yıl önce
Adamsın adam :)