Serhat Akın'dan ilginç yorum! "Adem bireysel dokunulmazlığı Sabriye'ye..."

    Bireysel dokunulmazlık sembolü mücadelesinde son ikiye Adem ve Sabriye kaldı.

    Serhat Akın bireysel dokunulmazlık sembolünü kazanan Adem için ilginç bir  yorumda bulundu.

    Video Yorumları (22)

    500
    • Unknow
      7 ay önce
      Serhat ademi yazamadi diye kuyruk acısı yaşıyor
    • Sabriyee
      7 ay önce
      Sabriye'ye bıraksaydı o zamanda şike yaptı bak bilerek yenildi derdiniz. Zaten bırakma kesinlikle olmamalı survivor da. Kendi çabasıyla yapmalı survivor'u mücadele ile seviyoruz. Adem'i yazacaktınız Sabriye'yi yazdın birşey farkeder mi sizin için.
      • Melisa Sancar
        7 ay önce
        Kesinlikle. Daha geçen günlerde "Adem Sabriye aynı şey zaten" diyorlardı
    • Elaa
      7 ay önce
      Sanane serhat biraz az konuş
    • bekir bolukbasi
      7 ay önce
      serhat cok konusuyorsun...ilhandan ayril artik...ilhani gaza getirmeye calisma...
    • sUrViVoR
      7 ay önce
      Saten Adem Yazmazdilar
    • Turgut
      7 ay önce
      serhatin ademe olan kiskancliginin cekememezliginin haddi hesabi yok. eger kaybetseydi bilerek, adam kayiriyor, adil sporcu boyle sike mi yapar derdi. zaten dokunulmazlik oyununda adem sabriyeye soyle bir dönüp bakip siritiyor ikisi kalinca. oyle deli gibi falan da asilmadi yani. beceriksiz sabriye hemen düsürdü. ADEM SAMPIYON
    • sabriye
      7 ay önce
      sabriye sen kardeşim diyosunda ademin zerre kadar umrunda olsan dokunulmazlığı sana bırakırdı ve her tartışmanızda ağzına geleni söylemezdi sana. sizinki üvey kardeşlik bile değil sadece menfaatçilik.
    • Survivor
      7 ay önce
      Adem bireysel dokunulmazlığı sabriye ye biraksaydi bu seferde hani ademin adaleti bilerek oyunu bıraktı derdiniz
    • Selami
      7 ay önce
      Adem on numara bi insan sabriyede öyle bu ikisi olmasa hayatta izlemem ben diğerleri samimi ve doğal değiller
    • Gizem Oz( kutahya)
      7 ay önce
      Serhat Furkan la oynadigin butun oyunlari birakman lazim o zaman.Bu survivor kurallarina aykiri.
    • Faruk
      7 ay önce
      Serhat sen anca arkadan konus.
    • Ali
      7 ay önce
      Serhat diyorsun ki Adem sike yapsaydi, Fb lisin ya sen alisiksindir sike yapmaya. Orasi survivor guclu oan kazanacak tabi ki. ne demek sabriye ye biraksaydi oyunu.Sema sakat ayagi ile cikmadi mi sabriyeye sembolu birakmamak icin,sonucta ne oldu?kac hafta oyunlarda oynayamadi .kendisi sembol oyununun finalinde oynayamadi ve birlesmeye tugce direkt gitti.
    • murat altun
      7 ay önce
      arkadaş o kadar adam var orada ama hiç kimse agzını açıp da lan serhat sen niye herkese laf edip morallerini bozuyorsun kendi oyununu oyna punanını al ve otur demiyor mahalle karısı gibi herşeye lafediyor bir de laf atarken de yarım agız önce bi laf sokup sonra karsıdaki cevap verir vermez yükleniyor adamlı bu degil
    • Serkan atik
      7 ay önce
      Serhat hakli adem eger sabriyeyi birazcik dusunseydi dokunulmazligi bile bile birakirdi ve bizde helal olsun derdik ama birakmadi cok buyuk eksiye dustu ademe yakismadi
    • sevgi
      7 ay önce
      ya adem nerden biliyor onu potaya koymıyacağınızı müneccimmi o kaç kerede potaya sokmuşsunuz kardeşde öz kardeşi değil herhalde oda yarışmacı daha mücadele ediyor işin gücün dedikodu serhat kendisis yaparmış onun içinmi asılıyo dokunulmazlıklara kazanmasında siz hemen onu potaya koyun
    • Ali Yıldız
      7 ay önce
      Serhat ne yanar döner adamsın işin gücün Adem sürekli Adem'i karalamaya çalışıyorsun. Adem Sabriye'ye bıraksaydı niye bıraktın burası bir yarışma diyecektin.
    • Güneş Gün
      7 ay önce
      O Ademin haqqıdı. Burası bir survivor yarışması Adem buraya kadar çekdiyi eziyyeti Serhadın gönlü xoş olsun deye Sabriyeye devr etmeliymidi? çok Komik ittiham serhad
    • ☺☺☺
      7 ay önce
      Adem doğru olanı yaptı..eeger bıraksaydı oyunu Sabriyeye diyecektinizki prim yapıyo yada ki diyecektinizki Sabriye Ademe niye bırakmadı oyunu ...Siz eger Adem bireyseli kazanmasaydı Onu yazacakdınız Çünki Serhat Ademle kavga etdi Sabriye diyil
    • Ilkim
      7 ay önce
      Adem yapmasi gerekeni yapti hak etti ve aldi sabriye ademin rakibi
    • Sevkal Tamer
      7 ay önce
      Serhat Bey'in anlamadığı bir şey var herhalde. Adem'in oyunu Sabriye'ye bırakmalıydı dedi. Çok kurnaz. Eğer kazanmasaydı Adem'i yazacaklardı. Söylediği laflara kendi de inanıyor mu acaba?
    • Ali nuray aydogan
      7 ay önce
      Niye ilginc you hala bu 4.luyu kotuleniyor. .harika bi yorum adamlik gercek anadolu turk erkegi helal olsun. .smpiyon

    Acunn.com'u Facebook'ta takip et.

    Acunn.com'un eğlenceli dünyasını yakından takip etmek için Facebook sayfamızı beğenin