Canlı
TV8'de şu an

Bu yarışmacının performansını beğendiniz mi?

Serhat Akın'ın üslubuna sert eleştiriler

Survivor Panorama'da Serhat Akın'ın oyun alanlarında arkadaşlarına verdiği sert tepkiler eleştirildi.
Video Tarihi: 01.05.2017
Facebok'ta Paylaş
Twitter'da Paylaş
Abone Ol
Hata Bildir
Yorumlar | 12
üye profil
Orhan Durmaz 8 ay önce
adam doğru diyo ne var ki. serhatı ben de severim ama sana yapılmasını istemediğin şeyi sen de başkasına yapmayacan.
ozan kılıc 8 ay önce
bu adamı bu raya kim koyiyo kendini bişey sanma hakan ne boksunsen senin yorumlarını takan kimnanoo
yıldız göldal 8 ay önce
on kişide serhat kadar başarılı ve temiz kalpli olursa konşabilirler,rnserhatın amacı başarı ve oyun alma kardeşçilik oynamıyor rol yapmıyor,
Altan Azerbaycan 8 ay önce
Ya yeter ya ne istiyosunuz adamdan serhat olmasa her kesin uzerine bagirmasa kimse mucadele etmez unluler takiminda. rahat birakin Serhat Akini
Şerif'e ilcin 8 ay önce
Hakan sen serhattan ne istiyorsun Cok kötülüyorsunuz ayıp ya
aylin 8 ay önce
serhat şeker gibi adam yıldız gibi parlamasını karalayamazsınız
kadıköy boğası 8 ay önce
ulan hakan senide biliyk.bıdı bıdı yapıpta adamı dellendirme.
Hüseyin ciro 8 ay önce
Helal sana
Yusuf cagli 8 ay önce
Ya abi bırakın bu adami karalamayı ne istiyor sunuz bu adamdan ? Kime kötü konuşmuş kimle boş muhabbet yüzünden kavga etmiş ? Kime hainlik yapmış ? Kimse karşı sinsi bi plan kurmuş ? Yeter bu adamı karaladiginiz.bu adamın performans ina gölge düşürmeyin sampiyonlugu ile oynamayın emek hırsızlığı yapmayın. .....şampiyon serhat AKIN
zlatan 8 ay önce
sabriye yapınca doğal , serhat yapınca kötü.bırakın bu işleri
Pervin 8 ay önce
Serhat başarılı olabilir ama karakterinden dolayı çok itici geliyor survivor sırf performans değil birazda insanlık sen hırsından dolayj karşındakilere bu kadar kötü konuşamazsın kazanmak istiyorsan bu kadar bireysel olan başka bir yarışmaya gitseydin
survivor 8 ay önce
simdimi farkina vardiz.Serhat cok tikbaş birisidir.