Canlı
TV8'de şu an

Bu yarışmacının performansını beğendiniz mi?

Survivor 2017 - 100. bölüm tanıtımı

Survivor 2017 yeni bölümüyle bu akşam 20:00'de TV8'de!
Video Tarihi: 24.05.2017
Facebok'ta Paylaş
Twitter'da Paylaş
Abone Ol
Hata Bildir
Yorumlar | 107
üye profil
Emine ulaş 2 yıl önce
Şampiyon İnş elif arkandayız
Güle Güle Berna 2 yıl önce
Berna pek destekçisi olmayan, kolay rakiplerle potalara girdiğinden kaldı, onun ergen fanları bir işe yaramaz büyük SMS'te sonlarda olacak zaten.
Nazlı Aybüke 2 yıl önce
Ogeday asla eğilme! Sen adada yalnızsın,hayatta OGFC var.. İstedikleri kadar yazsınlar! Biz seni korur,şampiyon yaparız!
SWORDSMAN ♡ 2 yıl önce
ADEM=ADAM ♡
SWORDSMAN ♡ 2 yıl önce
Adam gibi adam duruşuyla, insanlığıyla, performansıyla hem survivor'un hem de gönüllerin şampiyonu ADEM KILIÇÇI!
leman guzel 2 yıl önce
furkanin dediyi bence dogru deyil fedakarlik etdik takim icin amma zaten ademin adi yazilacakdi ilhan mansiz bunu bile bile yapdi takimdan hic kim elenmesin deye bence bu bir stratejiydi......!!
sampiyon 2 yıl önce
Ogeday kardesim hic uzulme kendinide yalniz hissetme cok az bi zaman kaldi insAllah birinci olacaksin sonuna kadar arkadayiz
ÖZCAN ŞYK 2 yıl önce
HER DAİM ARKANDAYIZ SONUNA KADAR BERNA KEKLİKLER...
ali boduroğlu 2 yıl önce
şampiyon adem baba
Hürrem Can 2 yıl önce
Gönüllüler sadece Bernayi hedeflemisler survivor degil, ve kendilerini batirdilar kisaca kuyularina teker teker düstüler
Beritan yureklim 2 yıl önce
Adem adam gibi adam sampiyonlugu hakkediyorsun be gözüm
canan 2 yıl önce
bence finali adem ilhan sehat sema hakkediyorr
Edik 2 yıl önce
Sampiyon...Ya ADEM ya da ki OGEDAY
bernadan nefret edenler 2 yıl önce
artık berna gitsin
melisa özdemir 2 yıl önce
gönüllülerde ogeday tek bile kalsa şampiyonumuz
ALİ BRDKCI 2 yıl önce
SEN ADADA YALNIZ OLSANDA BKFC OLARAK ARKANDAYIZ
ali 2 yıl önce
BKFC NE KARDEŞİM
Bosphorus34 2 yıl önce
Ne takımı OGEDAY adada 1 hafta daha kalabilmek için Berna Gökhan Elif varken mi ? olacaksın takım ? bundan sonra nasıl kazanacaksınız oyunları yazık yaa??? pardon Performans Berna Gökhan var takımda
SİLIN KOÇ 2 yıl önce
GÖNULLU TAKIMI ÇOK KÖTU TERCİ YAPTILAR BU NE YAAA İYİLER GİTİ KÖTULER KALDI BİR KİŞİ VAR ODA OGEDAY KIZLARDA ELIFrnBOYLE GÖNULU TAKIMI OLMAZ INTIKAM TAKINI BIRDE O SABRIYE COK BILE KALDI ALLAH AŞKINA O MU TUĞCEM O KIZIN HAKINIDA YEDILER GÖNULER ŞAMPOYON OGEDAY VE SEMA
Yusuf taylan 2 yıl önce
Rahat Olun Şampiyon İlhan Mansız rn
ALİ BRDKCI 2 yıl önce
BİZ BKFC OLARAK BERNA'DAN MEMNUNUZ EN AZINDAN DEDİĞİNİ YAPAN GERÇEKTEN GÜZEL KENDİNİ ANLATAN BİR İNSAN JEST VE MİMİKLERE DİKKAT ETTİĞİNZDE ÇOK DOĞAL.... DAHA ANLATIRIMDA ,KALBİMİZDE YERİ SİZE ANLATSAMDA BİR ŞEY DEĞİŞMİYECEK BKFC OLARAK BERNAYI KIBRIS'A TAŞICAĞIZ...
ultraslan 2 yıl önce
xdxd haklısın kardeşim ama sema kıbrıs gider ama sonrası zor şampiyon a gelince ogeday adem diyorsunda adem performansına bak bir de ogedayın tabiki aynı zamanda karakter va ada yaşantısı olarakta ve inşallah ogeday şampiyon
halid bin velid 2 yıl önce
adem varsa heyecan var
reissss 2 yıl önce
bernanın söyledkleri doğru kusura bakmayın ama ilk haftadan beri erdi berna eseri potaya koyuyolar performansa bakmadan sonra erdi gittikten sonra bernayıda eledik mi herşey tamam gözüyle bakılıyor ama berna maşallah ezel gibi herşeyi tersine çevirdi. Performansa bakacak olursak bernada sporco olsaydı o zaman ben performansa bakardım kusura bakmayın...
batuhan 2 yıl önce
performans sıralamasında volkanla eşitti adem son tabloya göre erkeklerde en zayıf halka gökhan sonra adem sonra ilhan mansız.en iyileri furkan serhat ogeday
Aliye 2 yıl önce
Sampiyon unlulerden ya Sema ya Serhat Akin gonullulerden ise Ogeday olmali. bu kadar net.
EMİNE 2 yıl önce
ZATEN ADEM POTAYA GİRECEKTİ FEDAKARLIK YAPMADI DİYENLER SİZE SÖYLÜYORUM,EVET ADEM POTAYA GİRECEKTİ AMA SABRİYEYLE GİDECEKTİ VE DIŞARDAKİ HAVAYI,KİMİN NE KADAR DESTEKLENDİĞİNİ BİLMEDİĞİ İÇİN SABRİYE BU POTADAN BÜYÜK İHTİMALLE GİDER DEDİ,HALBUKİ SABRİYE VOLKANI ELERDİ,BÜYÜK RİSK ALDI,CESARET GÖSTERDİ TABİKİDE FEDAKARLIK YAPTI.ŞAMPİYONLUĞU SONUNA KADAR HER ŞEYİYLE HAK EDEN ADEM KILIÇÇI...
Adem? 2 yıl önce
Kendin yazdın ya zaten Adem potaya girecekti diye Sabriye ile beraber bu durumda fedakarlık yapan Adem mi oluyor yoksa pota ile alakası olmayan İlhan mı oluyor? Adem fanıyım Adem şampiyon vs vs diyebilirsin saygım sonsuz herkes istediğini destekler ama sen Ademi yükseltcem diye asıl fedakarlık yapan İlhanın hakkını yiyorsun.
Survivor fanatiği 2 yıl önce
Sabriye gitse ünlüler ve survivor ne kaybeder?
çılgın kartal 2 yıl önce
şimdi gönüllüler nasıl oyun kazanacak çok zor tabiki ilhan yada adem şampion olacak
şengül çolak 2 yıl önce
şu bernayı orda tutuyorlarya inanamıyorum işe yaramaz şovmen valkanın hakkını yediler ogedayıda harcamaya çalışıyorlar bunu görün artık elense bile gönüllerin birincisi ogeday
Handan 2 yıl önce
Survivor intikam alma yerimi ben yarışcı görmek istiyorum meşale ogeday ile serhat yarışınca heyacanlanıyorum seyretmesi zevk veriyor artık Berna gibileri görmek istemiyoruz
aydın solmaz 2 yıl önce
katılıyorumrn
Didem 2 yıl önce
ogeday zamanında kızın üzerine yürümeseydi, kızın hakkında saçma sapan konuşmasaydı berna'nın da intikamını alma ihtiyacı duyacağı bir şey olmazdı kapiş? ;)
Didem 2 yıl önce
ogeday zamanında kızın üzerine yürümeseydi, kızın hakkında saçma sapan konuşmasaydı berna'nın da intikamını alma ihtiyacı duyacağı bir şey olmazdı kapiş? ;)
ilik82 2 yıl önce
bnde sonuna kadar katılıyorum show istemiyoruz. Yarışacak yarışmacı istiyoruz
AYTEKİN 2 yıl önce
handan hanım söylediklerinize aynen katılıyorum. artık sabriye ve berna gibileri görmek istemiyorum...
Erdal 2 yıl önce
Bernanın performansı finale doğru yükseliyor... Berna performansını biraz daha arttırırsa Survivor'ın bu sene şampiyonu bile olabilir...Berna sporcu olmadığı halde bence yarışlarda iyi performans gösteriyor...
Survivor fanatiği 2 yıl önce
Erdal bey siz hangi survivoru seyrediyorsunuz? Genel performans listesine bir zahmet bakın
ADEM FANI 2 yıl önce
YÜRÜBE ADEM SENİ KİM TUTARKİ 2017 SURVİVOR ŞAMPİON 1 İNCİ SEN YİNE 1 İNCİ SEN ÇIKACAKSIN SENİ SEVENLERİ BİLSEN RAHAT OYNARDIN ALBİ GÜZEL İNSAN YANINDA HALK BUNU UNUTMA
ESES 2 yıl önce
ŞAMPİYON ADEM
Objektif 2 yıl önce
Dedikodu sampiyonu haklisin
halil 2 yıl önce
BErna Yakin zamanda bavulunu hazirla :))))))))))))
Halil 2 yıl önce
Sonuna Kadar Ogeday Sampiyonnnnnnnnnnnnnnn
ahmet baki 2 yıl önce
Berna şov yapıyor çok güldük ama yeter...
Adem oz 2 yıl önce
Şampiyon ADEM
umut 2 yıl önce
berna seni seviyoruz
SİNAN 2 yıl önce
OGEDAYYYY ARKANDAYIZ YALNIZ SAVAŞÇI
ÖZGÜR 2 yıl önce
ŞAMPİYON İLHAN YAZACAĞIZ.
editör yayınla artık 2 yıl önce
adem heykeli dikilecek adamsın
xxxxxxxx xxxxxxx 2 yıl önce
4 aydır ADEM gösteriş için yapıyor. ayrıca sizin de inanmanıza gerek yok biz görüyoruz. tükürdüğünüzü de yalıyorsunuz. ilhanın potaya girme sebebini yazmışınız( oylar ademe kaymasın)sonuna kadar ADEM
GİZEM 2 yıl önce
ADEM DE GÖSTERİŞ İÇİN. ADEM NE YAPTI BURDA ACABA. ZATEN POTADA OLACAKTI. SADECE LAFTA SÖYLEMİŞ OLDU. SÜREKLİ DE FEDAKARLIK YAPTIM DEMESİNDEN DE ANLAŞILIYOR Kİ GÖSTERİŞ İÇİN.(Kİ BİRŞEY YAPMADI ZATEN POTADAYDI)YAPTIYSAN SESSİZCE OTUR YANİ. BİZ GÖRÜYORUZ. SENİN YAPTIM YAPTIM DEMENE GEREK YOKTU
saliha uzunluk 2 yıl önce
gizem hanım adem sabriye için yaptı.siz kendiniz söylediniz ilhan sabriye elenmesin de oyları ademe gitmesin diye yaptı. kim fesat kim strajedi yaptı peki. adem mi
GİZEM 2 yıl önce
YAV HE HEE.. HALA DİYOR FEDAKARLIK YAPTIM. SEN NE FEDAKARLIĞI YAPTIN ACABA. ZATEN SENİN ADINDA YAZILACAKTI.SABRİYE İLE İKİNİZDE POTADA OLACAKTINIZ.ZEKİ İLHAN MİLLETİN GÖZÜNE GİREYİM DİYE YAPTI.BİR DE BÜYÜK OYLAMA ÖNCESİ SABRİYE GİDERSE SABRİYENİN OYLARI DA ADEME GİTMESİN DİYE YAPTILAR.
Haluk 2 yıl önce
Bravo berna!
Serhat akin 2 yıl önce
Allahim insallah serhat AKIN bir daha sakatlik geçirmez ve biz SERHAT OGEDAY derbileri izleriz
Turgay Durmaz 2 yıl önce
Merhametli iyilik sever SERHAT AKINIMIZI çok seviyoruz seni izkemek çok keyif verici
Turgay Durmaz 2 yıl önce
Gittin mi yanina
Turgay Durmaz 2 yıl önce
Adaya gidipte gördün mü bir ekmek veriyor mu vermiyor mu, yerinde durup konusuyorsun .ínadina iyi kalpli SERHAT AKIN diyoruz
şeffaf 2 yıl önce
yanına gitiğinde kameranın olmadığı yerde bir parça ekmek versinde görüm
tuna 2 yıl önce
laftan başka birşey yapmayan başkasının emeği ile ödüllere giden berna hala konuşuyor hala strajedi yapacağını söylüyor..takımı mahvettin sus artık..ağlamaya devam et..
cılgın 2 yıl önce
ogeday volkan diyorki encok sayıyı biz getiriyoruz niye potaya koyuyorsunuz berna ilk haftalarda semadan sonra en iyi bayan yarışmacıydı ogeday bernayı potaya koyduğunda bernada o zaman ben sayı getiriyorum niye potaya koyuyorsunuz diyordu bernanın haklılık payı var hiç olmassa kendini en iyi anlatanlardan birisirn
çılgın 2 yıl önce
bernada zaten inkar etmiyor potaya girince gördük ogetayı tuğçe volkan performansları yerlerde 4 aydır potaya yazıyorsunuz oyunlara çıkarmıyorsunuz ilk haftalarda olsa demekki puan getiren kişileri ogetaylarda yazıyormuş demek berna herkezi karşısına alıp tek tek gönderiyor sema sakatlanana kadarki puan durumuna bir bak bakalım berna tuğçe ve ogetaya nasıl fark atmış rn
GİZEM 2 yıl önce
SADECE İLK HAFTALARDA KALDI AMA. SONRA KENDİNİ BOŞBOĞAZLIĞA VERDİ! BÖYLE OLCAGINI BİLDİKLERİ İÇİN YAZIYORLARDI.HEP ORTALIĞI KARIŞTRIYORDU ÇÜNKÜ. SADECE PERFORMANS DEĞİL
haber 2 yıl önce
berna kameralara güzel poz veriyor. daha şimdiden dizi teklifleri hazır.
CÜNEYT SAĞLAM 2 yıl önce
Büyük sms den sonra gönüllüler tek oyun dahi alamayacaklar.kazandığı sembollerle ilk kıbrıs biletini sema alacaktır.ardından gönüllüler teker teker elenecekler ogedayda dahil buna.kıbrısa adem ,ilhan,sabriye ve serhat gidecektir.kıbrıs ın ilk gününde serhat finale veda edecektir.yarı finalde adem ilhanı eleyecek.sabriyede semayı eleyip ADEM ve SABRİYE final yapacaklardır.Şampiyon ADEM Olacaktır.Survıvor 2017 de olacaklar bunlardır.
xdxd 2 yıl önce
ee kıbrıs bileti alan semaya ne oldu buharlaştı mı :D yanlış düşünüyorsun final koltuğu adem ve ogedayındır ama şampiyonu kestiremiyorum açıkçası
buğtra 2 yıl önce
Bernanıın nasıl bu kadar destekçisi olabiliyor bana pek inandırıcı gelmiyor. Ne ada yaşantısı nede performansı burda olmak için yeterli değil. Sabriye de öyle. Yani kim oy kullanıyor bunlar için anlamıyorum
okan kaya 2 yıl önce
şakir biz yarışma hırs heyecan istiyoru brezilya dizisi değil. berna oyun oynayınca heyecanlanan var mı?
Şakir 2 yıl önce
ben mesela bernaya oy atıyom şahsen etme bulma dünyası 8 kişi bi kıza yüklenirken berna biz koruduk ve tüm gönüllüleri eliyecez şampiyon ilhan adem serhat veya sema olsun ama ogeday elif gökhan olmasında kıza yaptıklarını unutmadık yani sabriyenin ademi var dı bernanın kimi var işte bu yüzden oylar bernaya
ali 2 yıl önce
Berna doğru söylüyor.Gönüllüler adasında kıza yapmadıkları kalmamıştı halkta hepsine karşılık bernayı sevip destekliyor hala
mert 2 yıl önce
bernayı kötüleyenler iftiralarınız kötü kalplerinizin yansımasıdır
ALİ BRDAKCI 2 yıl önce
BERNA SONUNA KADAR HAKLI BU TAKIMI BİTİREN BERNA DEĞİL OGEDAYLA VOLKANDIR BERNA GÖNDERMEK UĞRUNA YALANDAN KAYBETTİKLERİNİDE ÇOK İYİ HATIRLIYORUM O YÜZDEN BERNAYA DAHA FAZLA OY ATICAM SONUNA KADAR BERNA
Survivor fanatiği 2 yıl önce
Üzülme Ogeday. Türkiye seni çok sevdi. Samimiyetini sevdi. Bir bernanın ekranda görülen yüzüne bakın bir de Ogedayın. Anıla şeytan demişlerdi. Yanlış yerde şeydan aranmış!
OGEDAY FAN 2 yıl önce
BU BERNAYI GÖRÜNCE KINA GELİYOOOOrn
survivor 2 yıl önce
şampiyon adem
samooo 2 yıl önce
ademin fanı değilim ama ademın duruşu güzelde performans olarak şampiyonluğu haketmiyor.
GÖNÜLLÜ 2 yıl önce
niye her tanıtımda berna konuşuyor
sen ve ben 2 yıl önce
başka biri mi var gönüllülerde..!
Adelet 2 yıl önce
SAMPiYON ya SERHAT ya Ogeday yada SEMA üçüde iliklerine kadar hakediyorlar ama biz SERHAT AKINI SAMPiYON yapacagiz
OGEDAY FANI 2 yıl önce
INSHALLAH YA OGEDAY YA SERHAT YA SEMA VE GERCEKTEN HAK EDIYORLAR
Survivor fanatiği 2 yıl önce
Bernanın yüzüne bakın. Tüm berna fanlarına Berna gibi bir arkadaş-dost nasib olsun. Bir de Ogedayın üzüntüseüne. Berna seni göndermeyip de kimi göndersinler? Senin survivorda ne işin var?
hakkı 2 yıl önce
berna anıl elif taze kına geldi
okan kara 2 yıl önce
bu takımı bitiren berna oldu..
Hürrem Can 2 yıl önce
Bu takimi Ogeday ve tugce batirdi
Survivor fanatiği 2 yıl önce
Sadece takımımı mı? Yoksa survivora bu gidişat, bu tip aday survivor için seçimi mi?
fatih 2 yıl önce
şu gönüllülere gönül verenler de bir gram akıl yok bernayı hala sırtların da taşıyorlar konuşmak dan başka bir icaraatı yok kızın orada mücadele edenlerin hakkını yiyor boşuna...
Gülçin 2 yıl önce
Berna da haftaya elense çok mükemmel olacak sıkıldım artık samimiyetsiz konuşmalarından nasıl birinci olmayı düşünüyor acaba çeneyle mi? Berna bu hafta Ogeday la kavga etmek için fırsat kollayacaktır. Öyle her hafta şans yüzüne gülmez bireysel dokunulmazlığı alamayacağını bildiği için birileri ile yine kavga edecektir
kenan salatan 2 yıl önce
Berna kalmayi hak etmiyor bir seyirci olarak berna beleşten geciniyor gitmesi gerkiyor
ALİ BRDKCI 2 yıl önce
BERNA SONUNA KADAR HAKLI BÜYÜK OYLAMADA DA BAYA OY ATACAĞIM GERÇEKTEN SEVİYORUM BEN BU KADINI ÇOK AKILLI VE SEMPATİK FAZLA TATLI
ALİ BRDKCI 2 yıl önce
İNŞ BİLADER SEN GERÇEK HAYATLA SURVİVORU KARIŞTIRDIN HERHALDE AZ Bİ DÜŞÜNCEN OLSA ZTN BÖYLE SÖYLEMEZSİN
Survivor fanatiği 2 yıl önce
Allah sana böyle bir kadın nasip etsin inşallah! Sonra tekrar görüşürüz
Kurgu Survivor 2 yıl önce
Survivor kurgudur.
demet 2 yıl önce
kendini gereksiz yere fazla önemsiyorsun, hiç kimsenin umurunda değilsin ve sende bunu bildiğin için kendini ön plana çıkarıyorsun, git Berna.. Sen çıktığın zaman ne kanal değişiyorum, zaten yarışmaya gelmemişsin. konuşmanda gayet itici..
Selver 2 yıl önce
Hep bir oyun artık hiç birini ilemiyoruz hep bir oyun helede şu berna nasıl bir insan allah aşkınana oyun içinde oyun
adem fanı 2 yıl önce
Adem şampion
aysel 2 yıl önce
Bu halk bernaya neden oy veriyor? Performans desen 0. Karakter desen 0. 10 hafta once elenmeliydi. Nerde bu takimin volkani , tugcesi? Kim cikacak best ofa? Berna mi?
hasbi 2 yıl önce
yürü be berna sonuna kadar yanındayız. survivor başladığı günden beri bernayla uğraşan ogeday efendi takım olamadıklarını sonunda anlamış. bravo. inşallah bernayla uğraşılmayacağınıda anlamışsındır.
gonulluler 2 yıl önce
performans onemli ve o sekilde degerlendirilmeli
İLHANNN 2 yıl önce
Sonuç açıklandığında herkesin ilhan'a yönelmesi beniduygulandırdı..adam tebrikleri büyük bi asaletle kabul etti resmen..bu konuhakkında konuşmıcak bile başkaları gbben yaptım benim sayemde burdasın diye kamera kamera gezmicek..helal sana be ilhann ve tabii ki fantastikkk dörtlüüüü...
deniz doğan 2 yıl önce
Sen adamlığını her seferinde gösterdin ilhan..başkaları gb kamera peşinde ben yaptım benn korudumm benn bennn diye gezinmedin,tevazuyla bekledin..şimdi sıra bizde..büyük oylamada sonuna kadar arkanda olucaz
KARTAL 2 yıl önce
Sonuç açıklandığı herkesin ilhan'a yönelmesi çok güzeldi..takımca teşekkür ettiler ilhan'ı..lider olunmaz doğulur..asaleteee kooşşşş
Ademveberna 2 yıl önce
Helal be berna vallahi de hepsini tek tek gönderdin.inşallah Kıbrıs'a da gidersin.
mahmut yıldız 2 yıl önce
Bence Elif Ogeday'ı yazarak ihanet etti. Bundan sonra her hafta bir gönülü gidecektir. Ogeday da Kıbrısa gidecek
Xeyal Memmedov 2 yıl önce
Bernayı kim neden destekler ki? Performansı ortada, karakteri ortada.
aydınlı egeli 2 yıl önce
yok neymiş ünlüler fedekarlık yapmışmış.ne fedekarlığı beee buldular volkan gibi sms i zayıf birini potaya girdiler ilhanla adem.cesaretiniz varsa o fedekarlığı ogedayla başa baş potaya girerken yapın da görelim
ogeday şampiyon 2 yıl önce
eğer allahınızı seviyorsanız artık şu bernaya oy atmayın kız halkın desteğini kötüye kullanıyor