Canlı
TV8'de şu an

Bu yarışmacının performansını beğendiniz mi?

Survivor 2017 - 40. bölüm tanıtımı

Survivor 2017 yeni bölümüyle bu akşam 20:00'de TV8'de...
Video Tarihi: 14.03.2017
Facebok'ta Paylaş
Twitter'da Paylaş
Abone Ol
Hata Bildir
Yorumlar | 133
üye profil
Hakedenkazansınsadecekonuşandeğil 1 yıl önce
Valla arkadaşlar, ben serhatçıyım ama tabiki serhat agresif bi insan ondan dolayı zor bir karakter, bu yarışmada bence her sene zaten performansta en iyi olanlar kazandı, performansı kötü olanı destekleyenler ayrımcılık yapıyordur bana göre, performans sıralamasına bakıp öle konuşun bence, emin olun şuan serhat, ogeday,furkan, adem sema bunlar olmazsa reyting dibe vurur yalansa yalan deyin.
MELEK 1 yıl önce
ADEM ŞAMPİYONNNN ogeday resmen oyun içinde strateji yapıyor zamanında gökan ve yiğitin yanında takılıp onlarla iş birliği yaptı sonrasında volkan ile erdi ile yakınlaştı ayrıldığı grubun sırlarını ifşa yaptı çok hksız çok büyük satış yaptı .
Tayfun Güllü 1 yıl önce
BOŞUNA VIDI VIDI YAPMAYIN ŞAMPİYON KOMANDO VOLKAN İMZAMI ATIYORUM 17.03.2017 / 01:13
Sadık Bal 1 yıl önce
Birde Ogeday a bakın, sportmenliğine bakın (son iki haftanın birincisidir) Kusurları; dedikodusu yok, geveze değil, sadece yarışıyor, bol bol yarışıyor... laf değil iş yapıyor...
Antiboğavuç 1 yıl önce
Piyon havuç furkan seninde zamanın gelecek önce sen sonra serhat boğası tek tek gideceksiniz adadan
Berat sahin 1 yıl önce
Adem sampuyon
TACETTİN BAKİ 1 yıl önce
NE ADEM İ TABİKİ İLHAN SERHAT BİR KIZDAN PİRİM Yapmaya benzemez bu işler
Isimsiz 1 yıl önce
Elif,Ogeday yada Adem bunlardan biri birinciliği hak ediyor bence
Serpil 1 yıl önce
İlhan Mansız ve Serhat Akının hırsı bana survivorı seyrettiriyor.
mesut kürkut 1 yıl önce
adam gibi adam adem
Emre Zorpiki 1 yıl önce
Arkadaşlar ERDİ nin ne işi var ya ALLAH AŞKINA.. uyumayın lütfen
ŞAMPİYON ADEM 1 yıl önce
ADEM ŞAMPİYON OL !
Enver Şimşek 1 yıl önce
İlhan Mansız Milli Sporcu mu? Şüphesiz evet. Milli sporcu hile yapar mı? Hayır. Peki ünlüler oyun başında ilhanın önderliğinde hiel niye yapıyorlar. 4 erkek değil de 5 çıkalım, erdinin durumuna göre biri 1 adım egri atar diye. Sema da gönüllüler farkedince "aa dalgılığımıza geldi" demedi mi? dedi. Milli sporcu hile ve yalana başvururmu ilhan taraftarları?
Aliş 1 yıl önce
Gönüllüler kazanır kızlar belirleyici olur
Nifteliyev Resad 1 yıl önce
Serhat akin şov
KAYA ER 1 yıl önce
İLHAN MANSIZ DUYGU SÖMÜRÜSÜ YAPMAYAN TEK ADAM...DEĞERLERİ SUİSTİMAL ETMEYEN AĞZIYLA DELİKANLI NARASI ATIP REKLAMINI YAPMAYAN HARBİDEN ADAM OLAN ADAM.... KAZANSADA KAYBETSEDE ŞAMPİYON.. İLK DEFA SURVİVOR İZLİYORUM İLHAN MANSIZ VAR DİYE......
MURAT ÇELİK 1 yıl önce
şampiyon ogeday
burhan alkazan 1 yıl önce
adem dıyorum adamgıbı adam
SITARA BAGIROVA 1 yıl önce
ILHAN MANSIZIN PERFORMANSI GETDIKCE ASAGI OLUR QALIB ADEM VE OGEDAY OLACAQ
pasalı1921 1 yıl önce
furkan performans olarak inanılmaz seviyeye geldi. Hergün artırarak devam ediyor. gerektiği kadar hızlı gerektiği kadar soğukkanlı olmayı başardı. biraz abi olayını abartarak ortaya yanlış kişilik koymuş durumda . bu yanlışından dönerse ki bu biraz güç survivor olucaktır.
adem ci 1 yıl önce
Adem fan clup ####rnAKFC
Efqan Xelilov 1 yıl önce
Bu adada temiz kalpli dogrulari konusan dedikodu yapmayan tek insan ILHAN MANSIZDIR hic kimsenin arkadindan konusmuyo kufur etmiyo adam gibi adam.ILHAN MANSIZ sen bizim gonlumuzun sanpiyonusun
Murat Hatunoglu 1 yıl önce
Bu ilhan manasız ın bu kadar kibirli olduğunu bilmiyordum yazık yazıklar olsun
özer tok 1 yıl önce
en kısa zaman da gidersin inşallah sedat
ovuvuevuevue enyetuenwuevue ugbemugbem osas 1 yıl önce
SEDATI SEVMİYORUM
Ceren 1 yıl önce
ya ilhan ya adem seni şutlayacak hahaha
MEHMET AKIN 1 yıl önce
ŞU SEDATI YOLLAYIN ARTIK YA
Adem faan 1 yıl önce
Performans önemliya ilhan ve tayfası için performans önemlideyi l diyip sema maşasına ademi niye söyletmiş acabaa hep oyun numara
Wolf60 1 yıl önce
Adem de kim oluyor...izleyin ve gorun ademin maskesi dusecek cunku saman altindan oynuyor ve acaip haset besliyor...konusmak ayri konusabilmek ayri bir erdemdir..ademin her cumlesi faul...adaya huzurun gelmesi icin sabriye nin gitmesi gerek...ilhan simdiye dek tek bir hata yapti ve pinarin adini soyledi...yok son hafta performansi diyerek sabriyeyi potadan aldi halbuki sabriye ile pinar mukayese bile edilemez bu bir..ikincisi ise son hafta pinar hher tarafi sakat halde mucadele etti...
İsmim yok 1 yıl önce
Sonuna kadar illhan mansız Sedattan nefret ediyorum
final 1 yıl önce
bencce final 4 lüsü adem ogeday ilhamansız ve serhat olur
Banu can 1 yıl önce
Karizmasın ilhan
şahin büyük 1 yıl önce
ilhan,serhat.sema ve furkan ben bunlara sinsi takımı diyorum eee pınar hanım ne oldu sende sinsiydin yaa nasıl sattılar seni furkana bak adam olmuş sen yarışkazanda görelim laf ebesi seni merak etme sıryla gidersiniz
Ebru cengiz 1 yıl önce
ŞAMPİYON ADEM
m.a 1 yıl önce
fatih bay bayrn
Tontoç Kolata 1 yıl önce
sen adamlığın , dik duruşun ve anadolu insanı olmanla zaten şampiyon oldun Adem. Yolun bahtın açık olsun
BİLİNÇLİ VATANDAŞ EBRULİ 1 yıl önce
Ada ile alakalı değil de ünlüleri hiç gözümde büyütmüyordum şu yarışmayı izledikçe biz normal vatandaşların bunlardan bin kat ileri oldugunu daha iyi anladım.. Yolda izde görsem yeminlen ne resim çekilirim nede peşinden koşarım.
UFUK 1 yıl önce
ŞAMPİYON ADEM
ASDASD 1 yıl önce
SONUNA KADAR ADEM
derya özbay 1 yıl önce
Adadaki tek dürüst Adem
duygu atıcı 1 yıl önce
bence kıbrıs koltuklarının bırıncısı ademe aıt garantı
ilken can 1 yıl önce
pınarın performans senden yüksek pınara yazık, adaletin terazisinde... pınarın performans bakımından ilhan sedat fulkan sabriyeden daha iyi bugunden itibaren gönülleri tutuyorum yakıstıramadın ilhana
İlhannn 1 yıl önce
Allahim bu sedat in ozguveni nerden geliyo . karsinda İLHAN MANSİZ var hala konusuyosun
egemen çelebi 1 yıl önce
Çok ilginç çoğunluk sedat'ı haksız bulmuş..sedattan bende haz etmiyorum ama yani ilhanda tam sopalık adam..o iğrenç ifadeler ve agrasif şekilde konuşma şekli çok kışkırtıcı...ben orada olsa duramazdım..ilhanı dövmenin diskalifiyeye değeceğini düşündüğüm anlar az değil bu ara..ilhan, adem,sedat,sema hepsi umarim adem tarafindan gönderilir...
Ceylan 1 yıl önce
Ilhan la ademin yemekleri seçildiği için hırsından çatladı onun sınırı bu
Ilham calalov 1 yıl önce
İlhan başarılı yarışmacı ve sert insan.sedat boş konuşan beceriksiz birisi
cemoli 1 yıl önce
ŞAMPİYON ADEMMMMMMMMMM
emre markozoğlu 1 yıl önce
survıvora yakışan 3 - 4 kışi var birincisi ADEM duruş olarakta sabriye anıl..
ilhan ege 1 yıl önce
Karşında güçşüz kadınlara bağırıp hakaret edip erkeğin olduğu yerde kzadınlar konuşmayacak diyip kadın-erkek ayrımı yap ondan sonra engelli evladım var diye her fırsatta ağzından düşürme nasıl bi insansın seni yetiştiren anne babaya eşine çocuklarına üzülüyorum seni gördükçe kahroluyolardır
ela öztürk 1 yıl önce
adem inşallah birinci olur
ADEM FANI 1 yıl önce
ADEM BU POTADAN RAHTCA ÇIKACAK VE SEDARA KAPAK OLCAK
sedat, o cuvaldizi sana oyle batıracağız ki omrun boyunca unutamazsin. Biraz sabir! 1 yıl önce
cilgin sedat'a
Nurten Arslan 1 yıl önce
Sedat tek yapmaya çalıştığın şey ortalık karıştırmak ilk Adem ile denedin tutmadı şimdi İlhanı deniyorsun bilmediğin her ikisi de seni aşar :) bence acilen kendini topla Adem gibi İlhan gibi başarıya odaklan bırak dedikoduculuğu
Fatih Hurkan 1 yıl önce
İnwaAllah kalirim
eren 1 yıl önce
komik :) sedat kimm ilham mansız kimm. gerçekten güldürdü sedat, neyse oda ileride anlatır gururla ben ilhan mansızla konuştum, baya baya yakın durduk falan :) yazık onada yüklenmemek lazım sonuçta ilhan mansız var karşısında ;) sedatın yerinde olmak vardı..
nartallo 1 yıl önce
eren denen şahsına münazır vatandaş o kimdir bu kimdir ayaklarını geçin kendinize bakın insanları aşalamayın tamam ilhan mansız ünlü bir futbolcuydu ama türkiye içinde sanırsın ilhan mansızı yaptınız LİONEL MESSİ ona bakarsan Çılgın sedatta çok Ünlü bir sanatçı o dediğin şeyi anca sen yaparsın a ilhan mansızla konuştum herkesi kendiniz gibi ezik sanmayın sedat adam gibi adamdır objektif olun biraz
Deniz 1 yıl önce
Sürekli İlhan Mansıza yok iki yuzlu yok cıkarcı diyosunuz ama cıkar yapacagı bisey yok zaten destekleyenler destekliyo. Sedat da sadece ortalıgı karıstırsın hadi 1. oyunu İlhan yuzunden kaybettın peki 2. kim yüzünden? diskalifiye edın ya Cılgın olamayan sadece kadın gibi ortalıgı karıstıran Sedatı
Seren Yavuz 1 yıl önce
Ilhan Mansizsin simdiye kadar ki tek hatasi Sedata oyundaki hatasini soylemek oldu.Adamin hatasi bile karizmaa
Meleksude Bayraktar 1 yıl önce
Ya hadi ilhan seni yanılttı kaybettin. Sonra iki oyun yapıldı neden onları kazanamadın? Suçu başkalarında aramayı ne çok seviyorsunuz. Kadın düşmanı adi
Nur Arslan 1 yıl önce
Sedat gerçekten kafayı yemiş sanırım.İlhan ona iyilik yapmak için seslendi sonrasında tekrar oynandı kaybetti 2.oyunu da kaybetti başarısızlığını İlhan'a yükleyemezsin.
debra 1 yıl önce
bi sus be sedat bi sus be adam. dır dır dırr boş boş konuşuyor. birde yüksek sesle konuşuyor, git otlara dağlara taşlara anlat derdini. kimse seni duymak istemiyor. en kısa sürede gidersin umarım. kadınların erkeklerin yanında konuşmadığı bir ortama.
Burcu Semen Gülener 1 yıl önce
Ne yarışmış ne survivor mış be oyun için Ilhan ile Serhat adada her an birini öldürecek diye korkuyla izliyoruz ne bu sinir ne bu hırs bunlar hasta tedavi görmesi lazım tamam herkes kazanmak istiyor da bir oyun için insana bu sekilde bagirip sekilden sekile girer mi iyi bu kizlarin eşleri anne babalari adayi basmiyor bu size nasil itici gelmiyor Acun Bey artik sizde uyarin sunlari artik aynisini baska biri yapmis olsa konseyde vay haline..
Kadriye Duranoğlu 1 yıl önce
Yeter artık sürekli mansızın üstüne oynuyorlar ilhan güçlü onu yenemiyeceklerini farkındalar o yüzden adamı sinirlendirip eleme peşindeler hiç sportmenliğe sığmayan basit hareketler lütfen acun bey bu oyuna fırsat vermeyin sedat ve fatihi bu konuda uyarın her şey bitti oyun kaybedip ilhanın üstüne gitmek ne demek çok ayıp ilhan arkandayız sonuna kadar seninleyiz
debra 1 yıl önce
vay arkadaş bir susmadu be şu sedat. bir insan sürekli mi konuşur be! üstelik erkeğin olduğu yerde kadın susacak zihniyetinde olan, insan demeye bin şahit biri. şimdide ilhana sardı. sen kimsin ilhan kim bu ne cahil cesareti.
Demir Demir 1 yıl önce
Çılgın Sedatin çıldırtan asıl şey kendinin değil ilhan ve ademin yemeklerin seçilmiş olmasıdır. Tüm hasedi kıskançlıktan bugün ilhana sardı yarın birgün sıra yine Adem e gelecek. Yedirmeyiz sana ADİL i sedat efendi...
Demir'e 1 yıl önce
Ağzına sağlık! Aynen oyle!
Vedat karakeçili 1 yıl önce
Final Olarak ben Adem vs Ogeday
Savas aksoy.. 1 yıl önce
Bu sedet insanin kafasini karistiriyor yaaaa bu senenin sampiyonu ilhan adem diycekken ilhan sedat dedik agzima biber surucemmmmm
Ayse Hatirli 1 yıl önce
Sedatin Sabriyeye erkeklerin oldugu yerde kadinlar konusamaz seklinde ne haddi ne de hakki olan bir konusma yapmasini kiniyor ve bu sahsin diskalifiye edilmesi gerektigini dusunuyorum.
Savas aksoy 1 yıl önce
Sedat oynuyor hep cocuklarinin arkasina saklaniyor ne bicim bir adammis bu ....ilhan sedat bu senki sampiyon adayi
Ayşenur 1 yıl önce
Sedat ve fatih tam bir pisokolijisi bozuk insan bu ikisi gitsin hani hanimlar dedikoducu derler ama siz ikiniz bu rolunuzle hanimlari gectiniz be.. var gucunuzle olhan mansiza yuklenin geri zekalilar ilhan mansiz sizin yerinde ben olsam sizi adam yerine koymam saygisizlar..ilhanmi kaybet oyunu dedi sanki adi pis insanlarin ada da survivor da isi yok biran once gidin su adadan da bir huzur gelsin.. ŞAMPİYON İLHAN MANSIZ..
Berat b 1 yıl önce
Su sedat gitse unlulerde hicbi sikinti cikmicak varya aldi arkasina fatih pinari birde ilhana satasinca guclu zannetti kendisini.ama ya adem ya ilhan onu sutlicak adadan
fatih koçak 1 yıl önce
orada sedat hakılı ama ilhan nın uyarılması gerekiyor ortalıgı karıştırıyor
bekir bolukbasi 1 yıl önce
oy kazanmak isteyen Ilhana sariyor....Buyuk dusmaninm olursa buyuk olurum mantigi...bogulacaksam okyanusta bogulayim diyorlar,,,gittikleri zaman beni gonderen Ilhan idi diye hava atacaklar ...ilhan iyi sabrediyor masallah
Mevlüt esen 1 yıl önce
Arkadaşlar bu seneki yarışmada ünlüler takımına bir bakıyorum bidaha bakıyorum bana en samimi en içten gelen yarışmacı adem onun dışında ilhan serhat furkan sema bu dörtlü kendini beğenmişin tekiler dokunulmazlık oyununda şahikanın kaybettiği oyun sonrasında ilhan serhat furkan bu üçlüye dikkat ettinizmi kızı bir linç etmedikleri kaldı bir bayana kullanılmayacak laflar söyleyip hakaret boyutuna varan laflar sayıp ama furkan serhat ve sema hiçmi oyun kaybetmedi
Ahmet 1 yıl önce
Uyarılması gereken bırı varsa sedattır kımsın sen be ilhana dayılık yapıyon her fırsatta acıtasyonla oy toplayan bırısısın defol gıt
Sevda yld 1 yıl önce
Yani sedat yine kazanamayacaktın.çünkü bittikten sonra geri dönüp düzeltecektin.yine gecikecektin. Bu arada da ogeday atışta olacaktı.herhalde ya kafan basmıyor yada bi kavga etmediğin ilhan kaldı.artistliğin tuttu sanırım artist...anca işin laga luga acıtasyon.yakındır gitmen...
Isyan Kar 1 yıl önce
hay yaşa yaa zaten uyarılıp geri dönecekti ve kaybedecektirnhatta daha çok işine bile yaradı aslındarnkimse mi görmüyo bunu
oktay özdemir 1 yıl önce
ilhan uyarıyı hak etti acun ber adeletli bi insan uyarması gerek
Aycan 1 yıl önce
Acun abi ,sizden ricam İlhan ve özellikle serhatı uyarın ,insanların üzerlerine çok gidiyor .şampiyon ademmm
fatih katırcıoğlu 1 yıl önce
acun ilhanıda uyarsana haksızlık yapıyorsun
ELTURAN 1 yıl önce
furkan yalakarn
süleyeman al 1 yıl önce
ben diyorum fathi gidisin
Muammer 1 yıl önce
“Acı, akıllı adamların hocasıdır.
Muammer 1 yıl önce
Sevginiz nefrete dönüşmesin, sana ancak size yük olur.rnher ikinizede söylüyorum
Ayse 1 yıl önce
Sedat manyak gerizekali sen kendine batir o cuvaldizi ilhanin veya bir baskasini sucu ne kazanamadiysan.illa bir sorun cikarcaksin herkesi elestirmen artik biktirdi.bos bos laflarin fatih ve sedat gitsin artin ne bunlar bee ortami geriyorlar ikiside sabriye adem sahika serhat sema berna furkan hepsi hatali bir fatih ve sedat hakli halk da salakti senin bu davranisa inanacak yuru anca gidersin ilhan sampiyon.. gerisi tefeuat...yuruuuuu git..su adadan
Abdullah Özkan 1 yıl önce
Sedat saygının sevginin arkasına saklanıyor fakat kendisinde yok farkında değil fatih dansöz gibi zaten sabriye beni çıldırtıyor bu seneki ünlüler de sadece ilhan serhat furkan adem sema başka da potansiyel yok
Feridun Baylan 1 yıl önce
kaosdan beslenen daha doğrusu varolmaya çalışan sedat ve fatihdir ilhanların grubuna kapağı atamayınca ve ilhanlar grubu da adem ve sabriyeye yaklaşmaya başlayınca yaygara koparmaya başladılar tabi kendileri yaranamadıya ilhanlara
Mustafa 1 yıl önce
İlhan bahsettiğin şeyi en çok senin kankan serhat yapıyor ama bakıyorum 4 kişisiniz ne hata yaparsanız yapın dokunulmazlığınız var gibi. Biri size höyt dese dördünüz birden dalıyorsunuz.
Sena fül 1 yıl önce
sıra ilhan geldi ama yok oyle ilhan sampiyon olacak sedat efendi
Ali can 1 yıl önce
Sedat haklı
vasfiye 1 yıl önce
Fatih ve Sedat gitmeli artık
Aliş 1 yıl önce
Kıyakçılığın sonu ayakçılıktır Sedat sen git saniyeye bağır korkak
Nicat 1 yıl önce
İLHAN MANSİZ şampiyon
Ramin Mammadov 1 yıl önce
Fatih gibisine bizim taraflarda kaşık diyorlar. Adamin isi ancak ortaligi karistirmak birilerini gaza getirip ortaligi gerginlestirmektir. Her sheyi buyuk bir SIFIR, bari kendine cekilse.
Ayse 1 yıl önce
İlhanı cekemıyosun sedaattttt baktın ymekde ılhanın yemegı var uzerıne gıdıp oy toplamak ıstıyon zaten sinsi
Kadir Seydoşoğlu 1 yıl önce
şampiyon ADEM KILIÇÇI gitmesi gerekenler fatih şahika sabriyedir
Ceren 1 yıl önce
Sedat cok komplekslısın be bi ilhana bı ademe sarıyon öyle ön plana cıkmak ıstıyosun hade gule gule. Sana
gu ogkgl 1 yıl önce
bu ilhan ne şımarık asdam çıktı
Feride begüm 1 yıl önce
Sen kimsin İlhan Mansıza laf söyleyecek mağdurella sedat
şenerrrr 1 yıl önce
Bu sedatta herkese dik dik konuşacak sonrada sevgiden saygıdan bahsedecek. İlhanlara yaranmak için Ademe saldırdı. Yemedi tabi. Şimdi nasıl Ademe yakınlaşırım diye haftalardır hayıflanıyor.
kemal turk 1 yıl önce
sedata bak ya :) rnkomik bu adam
vedat 1 yıl önce
bu sedat fatihin işi yok. Ademi ilhanı serhatı nasıl tahrik ederiz de diskalifiye ederiz derdindeler.
Yalçim Kayalar 1 yıl önce
Sedat sen iyi misin ya Ilhan iyilik yapmak istedi hata yapti.Kaldi ki onun uzerine oyununu oynadn hattaaa o da yetmedi bi oyun daha oynadin ikisini de kaybettin!Ilhana senin yuzunden kaybettim demen komik otesi olmusss!!
Selin Tokmak 1 yıl önce
Ilhan sana tek bisey soyluyorm iyilik yap denize at tatlim:))
Selma 1 yıl önce
Sedat saniyo ki Ilhana dayilanirsam bi suru oy toplarim.Ama sedatcigim onu o an yapacaktn adaya kadar neyi bekledin?Puan kaybettinnnnnn
Metin Mert 1 yıl önce
Sedat Ilhan yuzunden mi kaybetmisss!!Saka gibi:))
elinur korkmaz 1 yıl önce
sedat lutfen dur artik. fatih sende git artik lutfen. sizden cok kötu energi yayiliyor.
doğu acar 1 yıl önce
evet Fatih git artık.ne fesatsın sen.mikser gibisin.zaten gazla çalışan sedat, gazı aldı nereye uçacağını bilmiyor.alamadın oyunu bitti.sanki her oyunu alıyor da.kaç tane sembolün var sedatttt?ama bu kez gaz onu öyle bir uçuracakki taaa Türkiyeye gelecek
AYHAN 0629 1 yıl önce
SEDAT VE FATİH HAKSIZrnGEREKSİZ TARTIŞMA YARATIYORLARrnFATİH GİDER TARTIŞMA BİTER
elenur yozgatlı 1 yıl önce
Tek şampiyon Adem KILICCI baska da bırsey demiyorum
Sema İzmir 1 yıl önce
Bu çılgın Sedat ne sinir edici birisi, Hep laf hep laf. Sabriye lafı tam oturtmuş etek giydirmekle adamın işi gücü dedikodu
prototyqe williams 1 yıl önce
adamsın çılgın sedat
eli 1 yıl önce
Suratsizlikta, negatiflikte al Sedat'i vur sabriye'ye..
TERBİYELİ KÖFTE 1 yıl önce
İlhan senden olsa olsa Entrika kralı olur. Beşiktaş'a yakışır davranış yok senden ada da. Futbol da bile sıfır Çektiniz geçen. Ama sen kaybedince kimse sana hakaret etmiyor, bagirmıyor. Azıcık saygılı ol.
Özge Aslısoylu 1 yıl önce
Sedat İlhan dan bir kac yaş büyük olmasına rağmen bugün onu yendi.. Sedat ile Adem futbol da Serhat ve İlhan dan daha iyi oynadılar ve kazandılar... Ama ne hikmetse İlhan in sesi Eskiden insanlar onu oyunculuk döneminden dolayı sevdiği için gittikçe terbiye sınırlarını aşıyor... İlhan kardeşim dikkat et Türk milleti sevdiği gibi adada ki ukala davranışlarından dolayı cezalandırmasını da bilir...
Ozge Aslisoylu'ye 1 yıl önce
biz acaba seninle ayni survivor'u izliyoruz?
Halil ibrahim 1 yıl önce
SERHAT AKINN BOĞAAA
İrfan Özdemir 1 yıl önce
Bu sedatın yaptığı son yanlıştı. İlhan Mansız arkandayız abi
Fatih yardimcı 1 yıl önce
Şu fatih midir rnnedir kavga etmeye gelmiş herhalde böyle bişey olmazki
Derya tug 1 yıl önce
Bu sedat çok oldu dedikodu yarışması değil defol gitti o adadan
Nur şeyma kıyıcı 1 yıl önce
Sedat fatih iyice ortalığı karıştırıyorlar ilhan abi yine ıyi dayanıyor orda kötü niyetli bir şey demedi ilhan abi ama sedat fatih kötü oldukları için kötü anliyorlar
Gamze 1 yıl önce
Şampiyon İlhan mansiz
Aydın 1 yıl önce
Sedatın sinirleri iyice bozulmuş.Yaaa acaba Ademin yerine olsa ne yapardı.Ademin üstüne üstüne 10 kişi birden gitti be.Adam yine hiç bir şekilde kendini kalitesini bozmadı.Şampion Adem
Pinar 1 yıl önce
Sedat potaya gir diğer adaylara oy yağacak emin ol
Mavis nurcin ozdemir 1 yıl önce
Beter olsunlar ademin tırnağı olamaz lar birbirinizi yiyin
AntiOgdeay 1 yıl önce
Adem ve İlhan ikisi de çok iyi bunlar şampiyon olmayıp silik, sinsi Ogeday şampiyon olursa bu yarışma algılara kurban gitmiş demektir.
ADEM 1 yıl önce
SONUNA KADAR İLHAN MANSIZ!!!!!!!!!
Demet derin 1 yıl önce
Ya zaten ilhan mansız orda söylemese yine dönüp gidip düzeltecektin bunda art niyet arıyolar ya sonuna kadar İlhan mansız adam karizma asil
Melisa sami 1 yıl önce
Sedatın boş konuşmadığı bi fragman var mı acaba
Yunus Bayram 1 yıl önce
Ilhan mansız artık kimin sahtekar sinsi cikarcı. Kimin dürüst oldugunun farkına vardı. Sedat gidip 15 de 2 seramik kirsin sonra ilhan yuzunden yenildim diyerek aglasin yok oyle bir dunya. Adem gercekten sedatin ne oldugunu ilk haftalarda anlamis. Ünlüler takimindaki kaoscu ve fitneci kisinin sedat olduguda ortaya cikmis oldu.
panco 1 yıl önce
bu fatih ilhana takmış geldiğinden beri ortalığı karıştırıyor.
Fatih'e 1 yıl önce
Taksin, kendi ayagina sikar.