Canlı
TV8'de şu an

Bu yarışmacının performansını beğendiniz mi?

Survivor'da son puan durumu! (81. Bölüm)

Survivor puan durumu zirvesindeki isim değişmiyor. Haftalar öndesinde Survivor puan durumunda zirveye yerleşen Nagihan Karadere, yerini kolay kolay bırakacağa da benzemiyor.
Video Tarihi: 30.05.2016
Facebok'ta Paylaş
Twitter'da Paylaş
Abone Ol
Hata Bildir
Yorumlar | 19
üye profil
ben sen 2 yıl önce
Bence eğer karakterinden ödün verecksen şampiyon olmanın hiçbir anlamı yoktur bu sözüm nagihana...evet nagihan en iyi kadın yarışmacı ama karakteri yok eğer böyle şampiyon olacaksa hiç olmasın ona gidiyo böyle buna gidiyo şöyle
Kaan 2 yıl önce
Semih Reyizzzz
Yaren 2 yıl önce
Nagihandan herkes korkuyor:)) bu kadar başarılı bir yarışmacının gitmesi haksızlık olur bence.
Zorlu 2 yıl önce
Neden nagihan kaybetmesni istiyorlar . Nagihan , gercek su ki her oyunda süper ödüllere götürdü. Siz en iyisi nagihani cikartin. Bakalim ünlüler nasil yenecekler.
ASLIHAN 2 yıl önce
ARKADAŞLAR SİZDE ORDA OLSANIZ NAGİHAN GİBİ DAVRANIRDINIZ TÜM OYLAR YATTARAYA VE NAGİHANA
alper 2 yıl önce
Nagihan sen annesin annelik mi yarismami? Gecmis unutulmaz yunusu puan alamiyor diye yerden yere vuruyordun şimdi bugun hic puan alamadın ustelik elemedesin kimseye yalvarma sen kizinin yanina git onun sana cok ihtiyaci var
Mert Akdag 2 yıl önce
Unluler #1
Nur 2 yıl önce
Semıhhhhhh
Mohammed 2 yıl önce
Bugun sanirim 10a7 falan farkla unluler kazanir
BIRISIYIM BIRISI 2 yıl önce
TEK GERCEK GONULLULER SERKAY EFECAN IBRAHIM DAMLA ATAKAN YATTARA KIBRISI HAK EDENLER
Şampiyon Avatar 2 yıl önce
Avatar atakan şampiyon olacak survivor tarihinin en efendi insanlarindan biri arkandayiz avatar
tülay 2 yıl önce
gönlüm serkayın 1.olmasından yana inşalllah
Sukran 2 yıl önce
Survivor sadece oyun performansiyla kazanılacak bir yarışma değil. Nagihan kesinlikle survivor olacak bir karakter değil. Hırs özgüven iyidir gereklidir ama bunu atakan gibi sakince hakkıyla taşımak var nagihan gibi etrafa saçmak var. Gereksiz yere agresif ve mantıksız cümlelerde bulunan bir yarışmacı. Bir kadının kazanmasini kesinlikle isterim ama bu nagihan olmasın.
asya tuana 2 yıl önce
Kazanmak suç galiba zoraki olmaz abi damla gibi sinsi olacağıma dışımda yaşarım sevincimi de üzüntümüde
ebru doğan 2 yıl önce
allah allah yo görcen nagihan kıbrısada gitçek nagihan gelmiş geçmiş eniyi kadın yarışmacıısıı hiç kötü değil
nur 2 yıl önce
spordaki başarılarınla tam tezatsın saygısızlığın seni birinci yapar ancak
Gonulluler askdir 2 yıl önce
Gonulluler
selver kaya 2 yıl önce
bence nagihan hak etmiyo
sedat varlı 2 yıl önce
nagihan ve semih birinci olamazlar kişilikte aynılar bence finali serkay ve atakan oynamalı serkayın karekteri mükemmel ve takımı için elinden geleni yapıyor nagihanın hırsına ragmen kadın zeyna gibi