TV'de Yok - Burçak ismini yazan Elif'i sorguya çekti!

    Gönüllüler'in ada konseyinde boş oy atmak için Burçak'ı yazdığını söyleyen Elif, Gökhan da aynı ismi yazdığı için Burçak ve Tuğçe tarafından sorguya çekildi.


    Yayınlanma Tarihi: 17.04.2017 12:04

    Video Yorumları (16)

    500
    • Sunay
      1 hafta önce
      burcakin adini yazilmasi normal performans iyi degil
    • MİRAY
      1 hafta önce
      bence sorgulaması çok yanlış
    • Adem Kılınçı
      1 hafta önce
      vallah ben ünlüyüm ama oğedayı gönülerde tutuyom ünlülerde Adem,Sabriye ve Şahika
    • ahmet taskin
      1 hafta önce
      burcak nekadar acimasiz sema agliyor o alayedip guluyor birde oyun fazla alsa neyapar dusunemiyorum
    • Nurdan
      1 hafta önce
      Bu burcak ne yere bakan yurek yakan cikti o performansla bu kadar oz guven fazla degil mi seni yazmiycak da kimi yazicak
    • sevilay
      1 hafta önce
      Burçak niye Elifi sorguya çekiyosunki sen kendini yazılamazmı sandınrn
    • onur
      1 hafta önce
      Elife tam yol ileri arkandayız!! izleyince her şey görünüyor volkan elenme korkusundan önce gitti erdiye sığındı simdi burcagı tuğçeyi aldı yanına kıvırıp duruyo tugcede tam çingene burçak yancı Aralarında en harbi kız elif!!
    • Burcu Özsoy
      1 hafta önce
      Eğer bıraksaydı Adem şike yaptı diyeceklerdi, Adem en doğrusunu yaptı
    • ERDICI
      1 hafta önce
      BURCAK ILK GITMESI GEREKEN SENSIN HALA NEYI SORGULUYORSUN, COK BILE KALDIN.
    • Umut ilhan
      1 hafta önce
      Bakin ben erkeklerden volkani tutuyorum ve kizlardan elifi cünkü Elif survivora yakisoy ve su anda puan durumda 5 sirada ve tugce 3 sirada ama eger Volkan elenirse tutucam kisi Elif dir ama Elif elenirse Volkan
    • Gülçin
      1 hafta önce
      Burçak Tuğçe Volkan Elif i eleme derdindeler aralarına Anıl ve Berna da katılır ismini rahatça yazarlar. Boş hesaplar bunlar Elif kolay lokma değil finali en çok hak edenlerden biri Elif
    • semih
      1 hafta önce
      şöyle toplu eleme ile berna üçünüzü de elese
    • sevilay
      1 hafta önce
      Elif çok başarılı Tuğçe Burçak çelme takmaya çalışıyor.Kıskanıyorlar. oyun kazanmasını istemiyorlar.
    • ayça aksu
      1 hafta önce
      ulan serhat ademi eleştirmekten kendine bakmıyosun ademi küçuk düsürmeye çalışma sen orda yok olursun ademmmmm
    • Elif LaRosa
      1 hafta önce
      Elif sana hesap mi verecek kimi niye yazdigi konusunda? Siz ha bire Gokhan'i yaziyorsunuz, ona hesap veriyor musunuz? Performansin da kararkterin de kotu ve tabii ki sen yazilacaksin..
    • aslı
      1 hafta önce
      bernaya çok çektirdiniz şimdi yiyin birbirinizi, üçünüzde topluca elenseniz

    Acunn.com'u Facebook'ta takip et.

    Acunn.com'un eğlenceli dünyasını yakından takip etmek için Facebook sayfamızı beğenin