Ünlüler takımı için gergin konsey!

    Haftanın ilk dokunulmazlık oyununun ardından oyunu kaybeden Ünlüler iki eleme adayı çıkardı. İşte Ünlüler için hayli gergin geçen o konsey...

    Video Yorumları (19)

    500
    • ayşe bükülür
      6 ay önce
      hayatımda şahika adem ve sabriye kadar düzenbaz insan görmedim o kadar lafa hala yüzünüze bakabiliyorsunuz karaktersizsiniz çok sema harikasın hep yanındayız
    • M.Taşdemir
      6 ay önce
      şampiyon ademmmmm
    • selin
      6 ay önce
      orda kimse semayı bi yere çekmiyo semanın nasıl bi karater olduğunu herkes görüyo ayrıca şahika zaten bu küfür meselesini anca konseyde dile getirebilir çünkü sema ancak konseyde şahikayı muhatap alabilirdi kaçacak yeri olmadığından sıkıysa cevap verme sema hanım noldu rengin solmuş gibisin cümleler dökülemiyor :))
    • Mert Demircan
      6 ay önce
      Şahika çok durdun çogu kişinin hakkını da yiyosun pınardan önce senin gitmen gerekti kısacası şahika artık git :)
    • furkan sahin
      6 ay önce
      kızıl fıtına
    • Ela Güneş
      6 ay önce
      Sema nin yaptığı küfür Sema ya göre doğal bir tepkiydi.Çünkü kadın o kültür ve terbiyeye sahip...
    • Neşe kay
      6 ay önce
      Serhat Akin yine yeniden oyundan kaçtı farkedin Ademi sakat sakat oynatirdi yetmedi İlhan oyunun sonunu getiremediği halde onu oynattı ne yapiyon Serhat hafta 1. Ligi o hafta orsa kalırsam ise yarar...
    • Mehmet
      6 ay önce
      Artık Sahikayi görmeye dayanamıyorum.
    • Adem kılıççı
      6 ay önce
      Serhat akin durduk yerde konuyu ademe getirdi içindekileri boşalttı ne yaparsaniz yapin hepiniz tek tek gideceksiniz ............. ADEM ŞAMPİYON
    • Eldo Rado
      6 ay önce
      Sema mide bulandırıyorsun!
    • Survivorrrrrr
      6 ay önce
      Acaba Sabriye uyarı almasaydı ettiği küfür ve yaptığı hareketten dolayı özür dileyecek miydi hayır. Benim doğal halim bu diye gezecekti ortada elenme korkusu yüzünden Açun Bey özür dilerim bi daha olmayacak dedi ve ayrıca uyarı aldığı hafta kendisini kavgaya zorlayanlar da kardeşi Adem ve kankası Şahika dır. Çünkü Adem de Sabriye nin oy potansiyelin gayet farkındadır
    • Ekin kuzey
      6 ay önce
      Sema kendini savunurken masken yerlerde rezil oldun kızım
    • Oge şampiyon93
      6 ay önce
      Şahika sen ne kadar sinsi bir insansın. İnsanları sözlerinle tahrik et, sonra duruşum filan. Bi git de asıl survivor izleyelim. Kendi takımı yetmedi şimdi de geçti Tuçeye. Kızı diskalifiye etdirmek istiyor. Ayrıca dürüstlükden bahsedip de, o dörtlü karalayamazsın. Kazandığınız oyunların yüzde doksanın onlar sayesinde kazanıyorsun. Allahdan korkun be.
      • Buse
        6 ay önce
        Aynen sana yalancı diyen birine inanipta arkandan konuşmuştu diyorsun önce duy sonra hesap sor geçen hafta cenen çalışmadı çünkü dokunulmazdin şimdi baktın malzeme yok üstüne gelende yok bu konuları açıyorsun geç bu işleri hadi panaromaya orası tam senlik
    • A.Göçmen
      6 ay önce
      Şahika hanımefendi duruşuyla , örnek bir yarışmacı. Sema hanım, benim perfonmasım yüksek, arkamdada üç sahte arkadaşım var diyerek, ne Şahikaya nede başkasına küfür edemez. Alışkın olmayan ağızdan,alışkın olmadığı söz çıkmaz. Buda bir milli sporcuya,bir anneye yakışmaz,Kaldıki kimseye yakışmaz.Bizler kınıyor,ayıplıyoruz.
    • aylin yılmaz
      6 ay önce
      şahika sema olmasa orda karnını doyuramazsın boş konuşuyorsun
    • uğur sonata
      6 ay önce
      Serhat gerçekten çok gereksiz ,geçimsiz ve boş bir adamsın........
    • musa
      6 ay önce
      Şahika çok tehlikeli sin baktin potada sin hemen semayi aşağı ya çekmeye çalışıyon yazik inşallah kesin gidersin
    • ozan yağmur
      7 ay önce
      basbaya küfür etmişsin hala kabul etmiyosun bi de. şer dörtlüsü midemi bulandırıyor artık.

    Acunn.com'u Facebook'ta takip et.

    Acunn.com'un eğlenceli dünyasını yakından takip etmek için Facebook sayfamızı beğenin