Ünlüler Takımı'nda şok Serhat - Furkan tartışması!

    Ödül oyununda rakibine puanı kaptıran Furkan, Serhat Akın tarafından eleştirildi. Genç yarışmacı Serhat'ın eleştirisine tepki verince ikili bir anda gerildi.

    Video Yorumları (6)

    500
    • Dilara
      6 ay önce
      Serhat susmuyor yahu. Susmuyor yani.
    • ali yol
      6 ay önce
      çok yapmacık olmuş.. kurgu sırıtmış
    • melek
      6 ay önce
      serhatı gerçekten seviyorum ama bu sefer çok gitti furkanın üstüne hiçbişeyde dememiş yani furkan serhat çok kırıyo furkanın kalbini furkan ayrılmak istemekde çok haklı olmaz böyle yazık günah yani zaten yeterince alttan aldı küçük olduğu için ama yeter yani furkanında bi sabrı var serhatın bunu düşünmesi lazım yoksa kardeşim dediği furkanı kaybeder yani
    • Ela
      6 ay önce
      Seni artık o kadar iyi tanıyorum ki,daha oyun başlamadan moralinin bozuk olduğunu anladım bu parkura bile yansıdı,tansiyonun düştü alacağın oyunları verdin be abim olanda Furkana oldu.
    • bızdık bırt
      6 ay önce
      ya serhat şunları yapma artık seviyoruz seni de yapma be abi (sabriye gitmeli)
    • ali
      6 ay önce
      serhat çok gereksiz uzatıyorsun furki haklı

    Acunn.com'u Facebook'ta takip et.

    Acunn.com'un eğlenceli dünyasını yakından takip etmek için Facebook sayfamızı beğenin