Volkan ve İlhan Mansız oyun sonrası atıştı!

    Survivor 2017'de ödül oyunu oynanırken Volkan ve İlhan Mansız atıştı. Sayıyı kazanan Volkan'ın sözlerine İlhan Mansız'dan karşılık geldi...

    Video Yorumları (22)

    500
    • Semafc
      5 ay önce
      İnşallah haftaya yolcusun volkan şen çıkınca tv kapatıyorum git artık
    • ilhann
      5 ay önce
      ilhan'dan cvp geleceni düşünmemişti herhalde volkan..ilhan laf söyleyince nasıl da sustu..çok güldümm yaa..on numarasınnn ilhannnn
    • İMFC
      5 ay önce
      Volkan çok itici bir karaktersinrn
    • ENİS ÇETİNKAYA
      5 ay önce
      buranın bir yarışma olduğunu unutuyorsunuz.birbirleri aralarında gerilebilirler.bu gayet normal.açlık da buna keza.ama kimseye hayvan diyerek hakaret etmenize gerek yok.onlar yeri gelip de birbirlerini teprik ediyorlar.çok yanlış arkadaşlar bu yazılanlar.ben yine de hayırlı günler diliyorum.hepsinede başarılar dilerim.BENDE VOLKANCIYIM.
    • şampiyon ilhan
      5 ay önce
      İlhan lafı gediğe yerleştirmiş..yenile yenile bir hal oldun volkan hala özgüven patlamasındasın..ahhh ademm ya bi de eşleşmeler yanlış oldu diyosun sonrasında..seninle eşleşilen her oyun yanlış olur tabii.kırk kere anlatıldıı beceriksizim benimle kim oynasa sudan çıkamadı demiyosun daa..
    • şampiyon ilhan
      5 ay önce
      Kendi takımı da dahil olmak üzere ilhan'ı performans olarak kötü gösteriyo son zamanlarda..bilinçli yapıldığını düşünüyorum..ciddi rakip sonuçta..ilhan her hafta performans sıralamasıyla,aldığı 6 sembolle adadakilere cvp veriyor..survivor izleyenlerine de fazladan genel performansıyla işte buradayım diyor...hadi adadakilerde fosfor tükendii izleyenlere noluyor anlamadım ki;)
    • ahmet hayırlı
      5 ay önce
      her türlü ilhan mansız haklı bi oyun aldı diye havalanmasın yani
    • Volkan
      5 ay önce
      Adada ilhan ve serhat var diye insanlar neredeyse sesini çıkaramayacak hale geldiler. Helal sana bir oyunda alırsın beş oyunda farketmez. Şampiyon da sen olacaksın biz buna inanıyoruz.
    • maria
      5 ay önce
      Herkes Volkanin korundugunu soyluyor cunku gercekten Volkan hic sevilmeyen biri ve kesin gitmesi gerekti .O kim ilhan mansiza ademe serhata laf etmek kimmm
    • Yaşam Mücadelesi
      5 ay önce
      Anıl yerine Volkan'ın gitmesini çok isterdim. Volkan bi potadan çıktım, Anıl'ı yolladım diye havalarda. Volkan biraz alçak uçta "KARTAL(İlhan MANSIZ)" seni yolladığında yere sert çakılma. Hayatındaki zorlukları anlatıyorsun, hayattan aldığın dersleri söylüyorsun. Ama bir dediğin bir dediğini tutmuyor. Yakında gidersin İNŞALLAH...
    • ilhancı
      5 ay önce
      arada bir oyun alıyorsun diye ilhan volkan'a diyor
      • zeynep
        5 ay önce
        ilhan demiyor canım bir önceki oyunda ilhan volkanı yendi serhat yoktu ve serhatın hareketini yaptı ses gelmiyor diye gökhan ilhan için arada senden oyun alıyor ya şimdi ses gelmiyor diyor yaptı dedi geçen oyunda da serhat dedi 8 oyunda bir oyun alıyor king gong diyor diye ilhanın dediği yok demesine de gerek yok seviyesine niye insin ki böyle bir karizma
    • ilhan_kral
      5 ay önce
      ilhan şu volkanın hakkından en çok sen geliyorsun ama yine de akıllanmıyor, arada bir sayı alıyormuşsun, acaba volkanda ada şartlarından açlıktan hafıza mı gitti genel performansta erkeklerin sonuncusu
    • eses
      5 ay önce
      iyiki bi oyun aldın sevimsiz volkan
    • Mustafa
      5 ay önce
      Atisti derken volkan cevap bile verememis
    • Elif LaRosa
      5 ay önce
      Keske sen gitseydin Volkan. Oradaki en itici yarismaci sensin. Asla bir Ilhan Mansiz olamazsin. Haddini bil.
    • elif
      5 ay önce
      alayına ilhan mansız ya ilk defa bir insan için bir programı izliyorum
    • İlker yıldız
      5 ay önce
      Gorili en çok yenen İlhan. Ogedayı da Serhat.
    • azerbaycan baki xetai
      5 ay önce
      volkana bak sen kendisi 10 oyundan 1,2 kazanmis ilhan mansiza 8 oyundan 1 kazaniyorsun diyo
      • sanpiyon ilhan
        5 ay önce
        onu ilhan volkan'a söyledi
      • Elif LaRosa
        5 ay önce
        8 oyundan birini kazaniyorsun diyen Ilhan Mansiz. Zaten Volkan kim ki Ilhan Mansiz taksin. Keske Volkan gitseydi. Goruntu kirliligi yaratiyor.
    • Semafc
      5 ay önce
      Su volkan ne itici biri ya hiç hoşlanmıyorum ondan taklitçi goril sen kim İlhan Mansız kim onun tırnağı olamazsın sınır keşke sen gitseydin

    Acunn.com'u Facebook'ta takip et.

    Acunn.com'un eğlenceli dünyasını yakından takip etmek için Facebook sayfamızı beğenin