Ogeday Girişken

OGEDAY GİRİŞKEN

Ogeday Girişken, 1992 yılında İstanbul'da doğmuştur. Eğitimini Marmara Üniversitesi BESYO’da tamamlamıştır. Fenerbahçe kürek takımında lisanslı sporcu olan Ogeday, ülkemizi milli formayla temsil ediyor.

 

 

Yorumlar | 2116
üye profil
Baris 2 hafta önce
Ogeday seni seviyoruz
RƏSUL VƏLİYEV 2 ay önce
şsmpionnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
RƏHİM VƏLİYEV 2 ay önce
Mən OGEDAYın ŞAPİON olmasını istəmimdim ADEMin ŞAMPİON olmasını istəyirdimrn
MEHRABOV NIHAT 3 ay önce
BEN OGEDAY FANIYIM ONU COK SEVIYORUM ONUN SAMPIYON OLMASINA COK SEVINDIM. AZERBAYCANAN SESLENIYORUM.BAKU.
fusun 3 ay önce
geçmiş yılları izledim. Enlerin survivor u hakikatten 'en ' miş. Performans olarak karşında kimse duramaz.
elturan kazimov 4 ay önce
merhaba nasilsin
ilkin qurbanov 4 ay önce
sampion oqeday helal sana
Naile 5 ay önce
Ogeday.. Ne guzel adin var OGEDAY.. daglari titretiyor..)) Seni seviyoruz, aslan kardesimiz
gerçek tek yek ve hak eden şampiyon...helal olsun... 5 ay önce
fatma tarhan
mustafacan acar 5 ay önce
şampiyonrnrn
qeriblizulya 5 ay önce
salam\necesiz\sizi\cox\cevirem\oglumkimi\gorurem
Naile 5 ay önce
Hep boyle tevezokar ol, biz seni boyle sevdik. Adin kimi yek ol, Ogeday!!!!!!
Ulka 5 ay önce
Selam Oge keşke yine surviver olsa o performansını yinə izləmək imkanımız olsa hayatında hep böylə sevil mavi rüzgar seni seviyoruz
idil 5 ay önce
salık saç daha çok yakışıyor
idil 5 ay önce
ogeday sosyal medyayı daha çok kullan lütfennnn
Mavi gözlü 5 ay önce
Iyiki oldun şampiyonumuz ogeeee
Mavi gözlü 5 ay önce
Iyiki oldun olmasaydıda bizim gönlümüzün şampiyonu
OGEDAY ŞAMPİYON 5 ay önce
ADEM OGEDAYIN ÜZERİNE GİDEREK,ONUN ÜZERİNDEN PRİM YAPMAYA ,OY TOPLAMAYA ÇALIŞTI,TABİ HALKIMIZ HER ŞEYİ GÖRDÜ,ANLADI VE MÜTHİŞ BİR DERS VERDİ FİNAL GECESİ BU ÇAKMA TURABİYE:)))
mustafa 5 ay önce
keşke şampiyon olmasaydın rn
Muhasebeci 5 ay önce
Ogeday Abi seni dizilerde görmek istiyoruz
semra 5 ay önce
ayrıca hem babamın omuzlarından yük almak istiyorum hem de arkadaşımın kulübüne tekne bağışlicam demesi çelişmiyor. 500.000 lira akıllı kullanılırsa her şeye yeter. sadece 100.000 lirasını borsada değerlendirse bitcoin ethereum falan alsa o para zaten birkaç seneye 1 milyon lira olur.
Def 5 ay önce
Biz TÜRK halkı olarak böyle fasa fiso olaylar araba maraba tekne mekne için falan değil Performans 2.si diye oy attık ne yani 9.su mu olsacaktı bi de şampiyon?
Ulka 5 ay önce
Size ne adam hakkıyla kazanmış ayrıca gülə -gülə kullansın Ogemiz helal helal
semra 5 ay önce
ogeday çok başarılıydı ama daha da önemlisi çok doğaldı. 1)delikanlılıkkkk adamlıkkk erkeklikkk dersi vermeye kalkmadı, aksine çoğu zaman ana kuzusu bi oğlan çocuğu gibiydi. 2)ben halk adamıyım köylüyüm diyip de trübinlere oynamadı, kızarkadaşımla her hafta suşi yiyorum dedi mesela. 3)oyunlarda yenildiğinde beceremediğinde bahane üretmedi susup oturdu. serhat da hak ediyordu ama ogenin hem ödül kazanamaması hem de daha yakışıklı olması eklenince 1.oldu.
Suleyman Aliyev 5 ay önce
Ogeday abi ben seni cok seviyorum Gurcistandan seni takip ediyordum biz senin sampiyon olmagina cok sevindik
Efruz Recebova 5 ay önce
Ogeday cok haketin seni gormek cok istiyorum cok temiz kalplisin sana basarilar diliyorum
yasin şahin 5 ay önce
helal oge baba
lale 5 ay önce
sonuna kadar hak etti bravo ogeday programda yer alsın herkes izler tebrikler
aysel mehdiyeva 5 ay önce
tebrikler oeday abicigim zaten sen hak ettin
çiğdem 5 ay önce
ogeday ı o kadar cok sevdik ki şimdiden seyretmeyi özledik bile..gerçek şampiyon böyle olur işte.
HENNA 5 ay önce
OGEDAY'I ÇOK ÖZLEDIK. SURVIVOR'I OGEDAY İÇİN IZLIYORDUK. PROGRAM YAPTIRSANIZ IZLENME REKORU KIRAR...
Talib Huseyinov 5 ay önce
Ogeday şampiyon kimsə. Ksksnmasın
Ali sami uzun 5 ay önce
Şampiyon ogeday
IA ASANOV 5 ay önce
TEBRIKLER OGEDAY
önder karslıoğlu 5 ay önce
annene teşekkür ederim babana teşekkür ederim senin gibi bir ahlaklı aslan yetiştirdikleri için ellerinden öpüyorum aslan yatağı dedikleri sizin ev olsa gerek hayatta her şey gönlünce olsuntebrik ederim oooooooooooogedayyyyyyy sevgilerlernERZURUM
KADO 5 ay önce
ogeday diye yazılır ogeadam diye okunur
BERNA 5 ay önce
ŞAMPİYON OGEDAY TEBRİKLER
Ulka 5 ay önce
SELAM OGE ÖZLEDİK SENİ:(
DERİN 5 ay önce
KEŞKE YİNE HERGÜN EVİMİZE KONUK OLSAN OGEDAY, ÖZLEDİK...
eren arda 5 ay önce
hakettin şampiyonnn
HUSEYN ASKEROV 5 ay önce
SAMPIYON OGEDAY tebrikler hakettin seni tutuyorduk ve bizi kirmadinrn
ali sami uzun 5 ay önce
şampiyonnnnnnnnnnnnn ogeday
velıyev rahım 5 ay önce
ogday neden şapiyon oldun
Ulka 5 ay önce
Hakkıydı kazandı helal OGEMİZE
zeyneb 5 ay önce
tebrikler ogeday
Ulka 5 ay önce
SENİ ÇOK SEVİYORUZ OGEDAY ŞANPİYONLUK SENİN HAKKINDI VƏ HAKK EDİP KAZANDIN BAŞARILAR HAYANTINDA OGE İYİKİ SENİN GİBİ BİR YARIŞMACIYI TANIDIK AZƏRBAYCANDAN SEVGİLƏR
MAVİ RÜZGAR ŞAMPİYON 5 ay önce
şampiyonluk sana çok yakıştı helal olsun
nihal kabak 5 ay önce
haketti ve kazandı şampiyonnrn
petek 5 ay önce
ayn katılıyorum rn
ogiş 5 ay önce
Ve hak yerini bulur...
tülay zeren 5 ay önce
5 yaşında oğlumla birlikte sürekli takip ettik oğlum her yarışmanda hadi ogi hadi ogi yapabilirsin perişan et şunları kazanmalıyız dedi ve sonunda seninle birlikte bizde havalara uçtuk şuan hakettiğin yerdesin seni canı gönülden tebrik ediyorum OGİ
Elinnas Yavuz 5 ay önce
Hem dürüst hem yakışıklı hem hızlı hem becerikli hem karakterli... Gelmiş geçmiş en mükemmel şampiyonnn
Seliö 5 ay önce
Zaten bu çocuk hakediyordu şampiyonluğu! İyi olmuş
Yakamoz 5 ay önce
OGEDAY, duruşunla ve karakterinle evimizin çocuğu oldun. Bunu benim gibi bir çok insan hissettiği için herkesi geçtin. Seni yetiştiren aileni de kutlarım. Yolun açık olsun....
ecem 5 ay önce
il defa destekledigim biri şampiyon oldu